Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@22:42:30 GMT

زیدان بدون استراحت؛ مقصد بعدی او کجاست؟

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۲۷۲۸

زیدان بدون استراحت؛ مقصد بعدی او کجاست؟

پس از استعفای زیدان از هدایت رئال مشخص نیست مقصد بعدی او کجا خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان روز گذشته رسما از هدایت رئال مادرید کنار رفت. پس از یک فصل بدون جام و با وجود اینکه تیم او جانانه تا روزهای پایانی برای قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان جنگید، زیزو به دلیل فشارهای فزاینده و عدم حمایت لازم از سوی باشگاه، تصمیم به استعفا گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

مرد فرانسوی برای دومین بار است که از رئال کنار می رود. سال 2018 او پس از اینکه رئال را برای سومین بار متوالی قهرمان چمپیونزلیگ کرد، استعفا داد و 9 ماه به استراحت پرداخت تا اینکه با اعلام نیاز باشگاه، مارس 2019 به پست خود برگشت.

 

اکنون اما شرایط کمی متفاوت است. طبق ادعای اکیپ، زیدان قصد استراحت ندارد و تنها به یک شرط این کار را انجام خواهد داد و آن هم توافق با فدراسیون فوتبال فرانسه برای جانشینی دیدیه دشان در سال 2022 به عنوان سرمربی فرانسه است.

در واقع اگربه زیدان پیشنهاد مربیگری تیم ملی نرسد، او ترجیح می دهد همین تابستان هدایت یک تیم باشگاهی را قبول کند.

 

یوونتوس به نظر مقصد خوبی برای او می رسید. زیزو بین سال های 1996 تا 2001 بیش از 220 بازی برای این تیم انجام داد و 31 گل نیز زد ولی باشگاه تورینی دیروز با مکس آلگری به توافق رسید.

 

 

 

 

فوتبال باشگاهی فرانسه نیز می تواند مقصد مناسبی برای زیدان باشد. او برای کان و بوردو بازی کرده و تیم محبوبش نیز مارسی است. هر سه باشگاه اما شرایط لازم برای اینکه زیدان را روی نیمکت خود داشته باشند ندارند.

در این بین شاید پی اس جی مقصد مطلوب تری باشد. روز گذشته اعلام شد که مائوریسیو پوچتینو تنها پس از شش ماه قصد استعفا دارد و شاید زیدان جای مربی آرژانتینی را بگیرد.

 

زیدان تمام دوران مربیگری اش را در رئال بوده است. از دستیاری آنچلوتی گرفته تا مربیگری تیم دوم رئال و سپس رسیدن به نیمکت تیم اول. حالا زمان اثبات ارزش های زیدان در تیمی غیر از رئال رسیده است. او موفق خواهد شد؟

زیدان (سرمربی) تیم ملی فرانسه دشان (سرمربی) موریسیو پوچتینو پاری سن ژرمن رئال مادرید یوونتوس المپیک مارسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی تیم ملی فرانسه دشان سرمربی پاری سن ژرمن رئال مادرید یوونتوس المپیک مارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم

مهاجم بایرن‌مونیخ براین باور است که این تیم می تواند در بازی برگشت رئال مادرید را شکست دهد و به فینال راه پیدا کند.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ در بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید نمایش خوبی داشت با این حال به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو بر دو دست پیدا نکرد. هری کین گل دوم بایرن مونیخ را در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

او به نوشته کیکر پس از بازی گفت: در لیگ قهرمانان اروپا هر چیزی وجود دارد و تنها باید برای به دست آوردنش بهترین راه را انتخاب کرد. رئال مادرید یک حریف بزرگ است و بدون شک در بازی برگشت کار سختی خواهیم داشت. باید با اعتماد به نفس کامل و برای برد به برنابئو برویم.

مهاجم انگلیسی بایرن ادامه داد: بدون شک لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌ترین رقابت است. اگر بتوانیم قهرمانی در  این جام را به دست آوریم فصل ما خوب خواهد شد. تا قهرمانی راهی طولانی در پیش است. بازی برگشت هم جذاب خواهد بود. می‌خواهم که در چنین بازی‌های بزرگی به میدان بروم.

کین در پایان صحبت‌هایش گفت: باید از این بازی بزرگ درس گرفت. جزئیات باعث می‌شود تا رئال شما را جریمه کند. برای بازی برگشت باید با تمرکز بالا و بدون اشتباه ظاهر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!