Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:56:26 GMT

ضرورت تصحیح سند راهبردی سامانه PMIS شهرداری شیراز

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۲۷۸۶

ضرورت تصحیح سند راهبردی سامانه PMIS شهرداری شیراز

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی کلانشهر شیراز به بررسی سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS) اشاره کرد و گفت: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی باید سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه PMIS موجود را تصحیح کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیلا دودمان در جلسه هفتاد و هفتم کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی کلانشهر شیراز با اشاره به اینکه پاسخ‌دهی به سوالات و رفع ابهامات در خصوص پروژه کارت شهروندی ضروری است، اظهار کرد: پیش از این معاونت مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با عنوان متولی اجرای این طرح در خصوص اجرای آن بنا بر دستور شهردار شیراز پاسخی ارائه کرده است که دارای ابهام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر باید فراخوان و بارگذاری اسناد از طرف معاونت مالی و اقتصادی شهرداری انجام و گزارش هفتگی از روند اجرای پروژه کارت شهروندی به کمیسیون هوشمندسازی ارائه شود.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی کلانشهر شیراز در ادامه به بررسی سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS) اشاره کرد و گفت: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی باید سند راهبری سامانه اطلاعات مدیریت پروژه PMIS موجود را تصحیح کند.

دودمان افزود: معاونت برنامه‌ریزی شهرداری باید چگونگی استفاده از داده‌های اطلاعاتی ایجادشده در این سامانه و همچنین پدافند غیرعامل را در خصوص اطلاعات مد نظر قرار دهد و چگونگی نحوه اجرای سند راهبری و نقاط قوت و ضعف و روند اجرای سامانه را توسط سازمان‌ها و واحدهای مختلف شهرداری تعیین کند تا در صحن شورا ارائه شود.

وی بر اهمیت ارائه برنامه زمان‌بندی به منظور استفاده از قابلیت‌های PMIS در حوزه مدیریتی تاکید کرد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز درباره بررسی طرح معاونت شهرسازی و معماری در خصوص روش اجرا و تصویب طرح‌های شهری، گفت: ضروری است آخرین ویرایش طرح معاونت شهرسازی و معماری درباره روش اجرا و تصویب طرح‌های شهری به منظور ارسال به کمیسیون تلفیق و ارائه به صحن شورا در اسرع وقت ارائه شود.

دودمان به ارائه قابلیت‌های هوشمندسازی شهر توسط شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران (صاپا) اشاره کرد و گفت: در جلسه با این شرکت، قابلیت هوشمندسازی شهر بررسی و مقرر شد با هدف تبادل اطلاعات و استفاده از توانمندی‌ها این شرکت جلساتی را با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و معاونت مالی و اقتصادی برگزار کند.

کد خبر 496759

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری شهرداري شيراز شیراز سامانه شفافیت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیسیون هوشمندسازی فناوری اطلاعات شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم

به نقل از شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به بهسازی روکش آسفالت و لکه‌گیری آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار داشت: اجرای پروژه روکش آسفالت میدان شهید بقایی و خیابان اطراف آن اجرایی شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را ۹ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از آرامستان بهشت معصومه (س) قم انجام شد.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، لکه‌گیری آسفالت در معابر آرامستان بهشت معصومه (س) نیز با هدف افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و خانواده متوفیان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ متر لوله‌گذاری با اعتبار ۵ میلیارد ریالی به‌منظور هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرایی شد، مطرح کرد: زه کشی نیز در راستای هدایت آب‌ها و نزولات آسمانی هفته گذشته انجام‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • روان آب‌ها شهر یزد به درون قنوات هدایت نمی‌شود
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • صدور خدمات فنی و مهندسی یک ضرورت است/ اجرای پروژه اومااویا به دست متخصصان ایرانی
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله