Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سعید جلیلی، نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ایران، در یک پیام ویدئویی خطاب به مردم به تشریح دلایل حضور خود در انتخابات این دوره پرداخت.

متن سخنان جلیلی به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز ایران، سلام؛

در آستانه‌ یک انتخاب بزرگ قرار داریم؛ انتخابی که می‌تواند نه تنها کشور را از برخی نارسایی‌ها عبور بدهد بلکه می‌تواند یک جهش بزرگ را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازمه تحقق این جهش بزرگ، اراده و برنامه است؛ هشت سال است که در دولت سایه، همراه با جوانان شما سعی کرده‌ایم سایه به سایه موضوعات کشور را دنبال کنیم و پاسخ مسائل را جستجو کنیم و از تمام فرصت‌های ممکن برای آنکه چگونه می‌توان کشور را بهتر اداره کرد، استفاده کنیم.

بنای ما این بود که در این راه از جوانان متخصص، اساتید دانشگاه که دارای تجارب علمی ارزنده هستند، از مدیران باکفایت و موفقی که سابقه‌های خوب داشتند و از تمام اصناف و مشاغلی که در عرصه‌های مختلف صاحبنظر هستند، بهره‌مند باشیم.

این بهره‌مندی منحصر در اتاق جلسات نبود؛ در میدان حضور پیدا کردیم و در ۳۱ استان، شهر‌ها و روستاها، شهرک‌های صنعتی و دانشگاه‌ها حضور داشتیم. جمع‌بندی این تلاش‌ جمعی یک تجربه و گنج گران‌بهایی را برای ما به ارمغان آورده است؛ مدعی هستیم که امروز نه تنها می‌توان کشور را اداره کرد بلکه می‌توان آن را جهش داد.

با اراده‌ای که عزم شده، برای اجرای این برنامه نیازمند یک جهاد همگانی هستیم تا جهش بزرگ اتفاق بیفتد. معتقدیم کشور ما می‌تواند در آستانه یک جهش بزرگ قرار بگیرد و شرط آن این است که «نمایش و گزارش و همایش» جای کار اصلی را نگیرد.

کار اصلی اقتضائات خاص خود و مجاهدت‌های خودش را می‌طلبد. در این جهاد بزرگ، بار اصلی و نقش اساسی بر دوش مسئولان است؛ به هر میزانی که مسئولان شانه به زیر بار مسئولیت بدهند، به همان نسبت بار از روی دوش مردم برداشته خواهد شد.

از همه‌ مردم عزیز ایران و بویژه جوانان می خواهم که در این کار بزرگ مشارکت داشته باشند و برنامه‌ها را دنبال کنند؛ اگر می‌بینند مطالب درستی مطرح می‌شود، آن را به گوش دیگران برسانند و همچنین ما را در تکمیل و تصحیح آن یاری کنند.

دست یاری به سوی همه شما عزیزان دراز می‌کنیم؛ چرا که ثمره مشارکت و تلاش همگانی در عرصه انتخابات برای آینده کشور است.

ان‌شاءالله با این تلاش همگانی، موفقیت بزرگی برای مردم ایران رقم خواهد خورد و چهار سال آینده پر از امید، شکوفایی و موفقیت برای کشور خواهد بود.

در 20 روز آینده در این زمینه با شما بیشتر صحبت خواهم کرد و برنامه‌ها را به جز به جز و همچنین به صورت جامع برای شما توضیح خواهم داد».

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی جهش بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد

بزرگترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور و بزرگترین جکوزی ایران، در مشهد افتتاح شد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاح  نیروگاه خورشیدی سقفی کشور  اظهار داشت: این پروژه نماد مشارکت مردم در حل مسائل کشور از جمله مسئله کمبود برق و استفاده از حداقل امکانات است. مثلا پشت بام‌ها فضا‌هایی هستند که کمترین استفاده را از آن‌ها می‌کنیم و به نوعی جزو فضای بلا استفاده مجموعه‌ها محسوب می‌شوند، اما دوستان در مجموعه موج‌های آبی نشان دادند با برنامه ریزی و کار کارشناسی شده می‌توان از همین فضا هم بهترین استفاده‌های در آمدی را داشت.

 نظری ادامه داد : باتوجه به باارزش بودن پروژه و ویژگی‌های آن در چند جهت قابل بررسی است و این درحالی است که اولین مورد بحث فشردگی زمان است و این اتفاق بزرگ و ویژه تنها در 45 روز انجام شده که انصافا قابل تقدیر است. دومین مورد، اما از لحاظ محصولی است که در این پروسه تولید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های این مدلی به کاهش هزینه‌ها و کم کردن بار مصرفی در مدار‌ها کمک شایانی می‌کند.

استاندار خراسان رضوی با اعلام آمادگی که در سطح استان افرادی که برنامه‌های این‌چنینی داشته باشند را حمایت و همراهی می‌کنیم ، اظهارکرد : زمینه‌های لازم برای اجرای این چنین پروژه‌هایی را فراهم خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ این پروژه که با هزینه 500 میلیارد ریال در فاصله تنها 45 روز ساخته شده توانایی تولید 1.2 مگاوات برق را دارد و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار شد با اجرای فاز دوم این پروژه، امکان تولید 2 مگاوات برق توسط این مجموعه فراهم شود.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • آماده باش مدیریت بحران در چند استان | خطر سیل و طوفان در کمین مردم | از کوه و دشت دوری کنید!
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • راهکار سخنگوی قوه قضاییه برای خروج دیدارهای مردمی از حالت تشریفاتی
  • راهکار های سند تحول قضایی برای تحقق فصل خصومت
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود