Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@17:45:15 GMT

ماجرای جالب عادل فردوسی پور و مهدی طارمی

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۲۷۹۸

ماجرای جالب عادل فردوسی پور و مهدی طارمی

خبرورزشی – روزی که امیر عابدزاده دفتر کار عادل فردوسی پور رفت خیلی ها فکر کردند مصاحبه با پسر عقاب آسیا سورپرایز عادل برای برنامه آخر است اما این اتفاق رخ نداد و عادل اصلاً با امیر عابدزاده مصاحبه نکرد. او از چند روز قبل هماهنگی های لازم را با مهدی طارمی انجام داده بود و مصاحبه اختصاصی آخرین برنامه فوتبال ۱۲۰ را از ستاره ایرانی پورتوی پرتغال گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته اینجاست که چند سال قبل وقتی عادل در برنامه نود روی مدل پنالتی گرفتن مهدی طارمی زوم کرد همه روی مدل پنالتی گرفتن مهاجم وقت پرسپولیس حساس شدند و گفتند عادل کاری کرد که داوران روی طارمی پنالتی نگیرند و مهدی هم به همین دلیل از مجری سرشناس برنامه نود دلخور شده است! اما با گذشت زمان مشخص شد که هیچ خبری از دلخوری نبوده و حتی رابطه طرفین بسیار خوب است.

 مهدی طارمی در روزهایی که به نوعی در اوج فوتبال خود به سر می برد و می توان گفت بهترین لژیونر فوتبال ایران است، برای آخرین برنامه فوتبال ۱۲۰ عادل فردوسی پور با او مصاحبه بلند واختصاصی انجام داد تا نشان دهد که اگر سوءتفاهمی هم بین او و عادل وجود داشته کاملاً برطرف شده است.طارمی در این مصاحبه حرف‌های جالبی زد که در سایت و روزنامه خبر ورزشی می‌خوانید اما نکته مهم این بود که فردوسی پور برای آخرین برنامه‌اش مصاحبه اختصاصی خود را به آماده ترین لژیونر ایران اختصاص داد و قید مصاحبه با امیر عابدزاده که البته او هم یک میلیونر خوب محسوب می‌شود، را زد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیر عابدزاده فوتبال ۱۲۰ امیر عابدزاده عادل فردوسی پور فوتبال ۱۲۰ مهدی طارمی فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب اوسمار برای میثاقی

 اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد. میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.

منبع: برترین‌ها

tags # اوسمار ویرا ، محمد حسین میثاقی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • خبر جدید و لو رفته درباره طارمی
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)
  • (ویدئو) مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!
  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی