Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، پس از معرفی چهره‌های راه یافته به دیدارهای نهایی و فینال بخش پسران و دختران رقابت‌های تور جهانی تنیس که در زمین‌های تنیس شهید باکری در حال برگزاری است تیم‌های برتر دونفره در این بخش مشخص شدند.

با مشخص شدن نفرات راه یافته به فینال بخش انفرادی، فینال بخش دو نفره دختران برگزار شد و در پایان تیم مشکات الزهرا صفی به همراه درسا چراغی عنوان قهرمانی را تصاحب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این دیدار زوج مشکات الزهرا صفی و درسا چراغی با نتیجه (۲-۶ و ۲-۶) در مجموع ۲ بر صفر از سد ماندگار فرزامی و رومینا زینالی عبور کرد‌ند تا عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کنند. زوج فرزامی و زینالی دوم شدند.

همچنین عنوان سوم مشترک به تیم‌های پرنیا رکن ابادی از ایران و لارا اروقو از ترکیه و تیم دو نفره ترکیه رسید.

در پایان فینال دو نفره مردان، تیم کیان کاظمی از آلمان و علی یزدانی موقق شدند با برتری (۲-۶ و ۲-۶) مقابل تیم فادی بیدان از لبنان و انس کوچو از ترکیه قهرمان شدند. در پایان این مسابقات تیم امیر علی قوام و یونس طلاور به همراه تیم ترکیه جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند. بیشتر بخوانید: تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال| فینالیست‌های بخش دختران و پسران مشخص شدند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تنیس فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، النصر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه 3-1 از سد الخلیج گذشت و الهلال نیز الاتحاد را با نتیجه 2-1 شکست داد تا این دو تیم به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند.

لوئیز کاسترو پس از پایان بازی با الخلیج گفت: آیا تاریخ فینال جام حذفی به من اطلاع داده شده است؟ نه و برایم مهم نیست. من به هر حال آماده هستم، چه در تاریخ 30 می، چه 31 و یا حتی 32 می.

وی افزود: شنیده‌ام که ژسوس، مربی الهلال، گفته است که این بازی در تاریخ 31 برگزار می‌شود. ما هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

کاسترو با اشاره به قهرمانی النصر در جام باشگاه‌های عرب کفت: قهرمانی عرب که ما به آن دست یافتیم، معنای بزرگی داشت و می‌خواهیم فصل را همانطور که آن را با قهرمانی جدید آغاز کردیم به پایان برسانیم.

سرمربی النصر در پایان گفت: فعلا نمی‌خواهیم در مورد فینال صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا پیروزی مقابل الخلیج را جشن بگیریم.

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • کنایه سرمربی تیم رونالدو به الهلالی‌ها
  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • اوسمار: تا پایان برای قهرمانی می‌جنگیم/ ۵ فینال دیگر پیش‌رو داریم
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم