Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@06:28:26 GMT

اسکان جداگانه بازیکنان تیم ملی در اردوی کیش

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۳۱۹۷

اسکان جداگانه بازیکنان تیم ملی در اردوی کیش

برای کاهش خطر ابتلای بازیکنان تیم ملی به ویروس کرونا، در اردوی کیش قرار شده هر بازیکن در یک اتاق مستقر شود.

به گزارش "ورزش سه"، اهمیت حضور در جام جهانی انقدری است که مسئولان فدراسیون از هیچ تلاشی برای اعضای تیم ملی کم نگذارند.


ازیک‌طرف نیاز مبرم به 4 پیروزی در 4 دیداری که پیش رو داریم و از طرفی دیگر تمهیداتی که باید برای کنترل ویروس کرونا انجام شود، باعث شده است تا اجازه کوچک‌ترین اشتباهی نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از همین رو به سفارش تیم پزشکی برای اسکان هر بازیکن در هتل داریوش جزیره کیش، یک اتاق مجزا در نظر گرفته شده است تا خطر مواجه شدن با ویروس کرونا به کمترین میزان خود برسد.


این در حالی است که سایر تمهیدات لازم برای عدم ابتلای تمام اعضای تیم ملی به کووید 19 نیز انجام می‌شود که کادر فنی با خیال راحت همه مهره‌های خود را در اختیار داشته باشد.
گفتنی است تیم ملی ایران از چهارم تا دهم خرداد اردوی خود را در جزیره کیش دنبال می‌کند و سپس راهی بحرین شود تا در فاصله دو روز تا برگزاری اولین مسابقه مقابل هنگ‌کنگ، به منامه برسد.

تیم ملی ایران تمرینات تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران تمرینات تیم ملی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال و همچنین علی اصغر مجرد سرعتی زن تیم پس از فصلی پر فراز و نشیب در لیگ رومانی، امروز به ایران بازگشتند.

جواد کریمی که در تیم آرکادا گالاتی توپ می زد با این تیم نایب قهرمان شد و علی اصغر مجرد نیز با راپید بخارست عنوان سومی لیگ و قهرمانی جام حذفی را کسب کرد.

جواد کریمی که پاسور مورد علاقه موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی نیز هست پس از استراحتی کوتاه به تمرینات تیم ملی اضافه خواهد شد، اما علی اصغر مجرد که در چند بازی گذشته تیمش راپید بخارست به دلیل مصدومیت غایب بود حضورش در اردوی تیم ملی در هاله‌ای از ابهام است.

به نظر می رسد از این دو بازیکن تنها جواد کریمی به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد و علی اصغر مجرد همانند سال گذشته در تیم ملی والیبال ایران غایب خواهد بود تا او سومین سرعتی زن غایب پس از سید محمد موسوی و محمد فلاح در تیم باشد.

دیگر خبرها

  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد