Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – از نزدیکان باشگاه استقلال شنیده می شود که ظاهرا مدیران باشگاه استقلال طی مکاتباتی که با ای اف سی داشته اند برای دریافت پاداش‌های برد و تساوی‌ مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امیدوار شده اند تا از این طریق برای رفع مشکلات مالی خود اقدام کنند. 

یکی از دغدعه های مدیران باشگاه استقلال پرداخت مطالبات دو ستاره خارجی این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود میلیچ برای استقلال نامه ارسال کرده و خواستار دریافت مطالباتش شده است. دیاباته نیز از وضعیت خود رضایت ندارد.

ضمن اینکه باشگاه استقلال بدهی‌های دیگری هم دارد که باعث شده این باشگاه هر بار با خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شود. 

ظاهرا این موضوع از طریق کمیته بین الملل باشگاه پیگیری می شود تا هر چه زودتر دلارهایی که در مالزی و در حساب AFC است و به باشگاه استقلال تعلق دارد به دست مسئولان باشگاه رسیده یا از همان طریق به حساب طلبکارانی مانند میلیچ، دیاباته یا هر کسی دیگری که از استقلال دلار و یورو طلب دارد واریز شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ای اف سی لیگ قهرمانان آسیا استقلال ای اف سی لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن سخت‌تر از چیزی که تصور می‌شد، به دست آمد. تیم اصفهانی با گل زود هنگام مجید علیاری توانست از حریف پیش بیفتد و آبی‌ها تا لحظات پایانی بازی در انتظار به ثمر رسیدن گل پیروزی بخش خود، متحمل سختی شدند.

استقلال که در دقیقه ششم بازی و روی یک غفلت و ناهماهنگی میان چشمی و مرادمند دروازه‌اش را بازشده دید، در شرایطی به بازی برگشت که نکونام به دلیل آسیب دیدگی ایمان سلیمی مجبور شد تغییرات مهمی را در ترکیب تیمش ایجاد کند و آن، حضور صالح حردانی کوتاه قامت در پست فول بک یا مدافع سوم بود.

ویدئو: 332129

سلیمی که تابستان گذشته به استقلال پیوست، توانست در این فصل بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارد و حتی در دیدار مقابل تراکتور نیز یک گل مهم را برای تیمش به ثمر رساند. مدافعی که در هفته‌های اخیر جای خالی رافائل سیلوا و آرمین سهرابیان را به خوبی پر کرده بود اما در اواخر نیمه نخست و پس از برخورد صورت به صورت با محمد قریشی، دچار آسیب دیدگی سختی دید.

این مدافع که در این فصل همواره عصای دست نکونام بوده است، پیش از این نیز سابقه یک مصدومیت بد و دلخراش را دارد. او در دیدار رفت مقابل فولاد و در ورزشگاه فولاد آرنا با بازیکن میزبان سر به سر شد و به دلیل کبودی شدید زیر چشمش، نتوانست بازی را ادامه دهد و در آن مسابقه نیز این صالح حردانی بود که جای خالی هم‌تیمی‌اش را در پست مدافع فول بک راست پر کرد.

تصویر سمت چپ، از ورم چشم ایمان سلیمی در بازی برابر فولاد است که این بازیکن به دلیل مشکل در دید، نتوانست بازی را ادامه دهد.
و تصویر سمت راست نیز، سلیمی پس از برخورد شب گذشته با محمد قریشی است که منجر به شکستگی دماغ مدافع استقلال شده است.

سلیمی روز گذشته باز هم دچار یک مصدومیت بد و دلخراش شد، جایی که پس از برخورد صورتش با پشت سر محمد قریشی، از ناحیه بینی به شدت مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

این بازیکن که با ورم شدید دماغش روبرو شده بود، با تشخیص نکونام تعویض شد و جایش را به میلاد فخرالدینی داد. حالا باید دید آیا سلیمی می‌تواند در دیدار بعدی تیمش مقابل فولاد به میدان برود یا خیر. آن هم در روزی که روزبه چشمی و صالح حردانی به دلیل محرومیت نمی‌توانند استقلال را همراهی کنند.

دیگر خبرها

  • ناراحتی شدید نکونام از یک استقلالی
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • برنامه و پیش‌بینی: نبرد سقوط لیگ با حضور چهار تیم
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده