Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به حموده صباغ رئیس مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه، برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب بشار الاسد را به عنوان رئیس جمهور سوریه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب اقای حموده صباغ

رئیس محترم مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

با خرسندی فراوان از طرف خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران، برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب جناب اقای بشار الاسد از سوی مردم هوشیار و مقاوم سوریه را به عنوان رئیس جمهور کشورتان صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری این انتخابات با حضور پرشور مردمی، علی رغم مداخلات و فشار‌های سیاسی و روانی خارجی، موفقیت بزرگی برای ملت سوریه به شمار می‌رود که نویددهنده آینده‌ای روشن است.

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تاکید بر اهمیت مناسبات دوستانه و برادرانه دو کشور ایران و سوریه، اراده مجلس شورای اسلامی را برای حمایت از توسعه و گسترش بیش از پیش همکاری‌های فی مابین در عرصه‌های گوناگون ابراز می‌نمایم.

موجب امتنان است، مراتب تبریک و سلام گرم اینجانب را به جناب آقای رئیس جمهور بشار اسد ابلاغ نمایید.

سلامت و موفقیت روزافزون جنابعالی، نمایندگان پارلمان و دولت و بهروزی ملت بزرگ سوریه را از خدای منان خواستارم.

محمد باقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف بشار اسد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، فالح الفیاض رئیس هیئت حشد شعبی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار کرد که طی آن راههای تقویت همکاری دوجانبه میان سوریه و عراق را بررسی کردند.

 

اسد تاکید کرد ایستادگی و توانمندی ارتشهای سوریه و عراق پایه و عامل اساسی در تحقق پیروزی ها علیه تروریستها و حامیانشان بود.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، در این دیدار راههای تقویت همکاری میان دو کشور در زمینه های مبارزه با تروریسم و هماهنگی فعال در خصوص کنترل مرزها و پیگرد گروههای افراطی و بقایای آنها که همچنان برای هدف قرار دادن امنیت سوریه و عراق تلاش می کنند، بررسی شد.

اسد گفت تروریسم، کشتار و خونریزی را در هر نقطه از جهان در پیش گرفته است، حامیان تروریسم در عراق و سوریه همان حامیان تروریسم در اماکن دیگر هستند، هر چند اسم و عنوان آن گروههای تروریستی متعدد باشد.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار