Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش نیویورک تایمز، جوبایدن، رییس‌جمهور آمریکا، قصد دارد طی ساعات آینده طرح بودجه 6 هزار میلیارد دلاری را که برای سال آینده تدوین شده به کنگره این کشور ارائه دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، در صورت تصویب این طرح دولت فدرال در آمریکا در سال 2022 در مسیر روبه‌رو شدن با بالاترین کسری بودجه از جنگ جهانی دوم به بعد تا 10 سال آینده قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که این بودجه شامل افزایش هزینه‌ها در بازسازی زیرساخت‌های آمریکا و  افزایش منابع مالی مربوط به فعالیت‌های اجتماعی در این کشور می‌شود در عین حال پول تخصیص داده شده به بودجه دفاعی این کشور نیز افزایش یافته و نهایتاً باعث خواهد شد کسری بودجه فدرال به میزان قابل توجهی در این کشور رشد کند.

آمریکا در قالب این بودجه تلاش خواهد کرد تا آنجا که می‌تواند رقابت‌پذیری صنایع این کشور در بازار جهانی را افزایش داده و در کنار آن میزان آلایندگی در این کشور نیز کاهش یابد.

قرار است تا سال 2031 بودجه عموی در آمریکا به 8.2 تریلیون دلار افزایش یابد و همین امر کسری بودجه 1.3 تریلیون دلاری را برای اقتصاد این کشور به بار خواهد آورد که از جنگ جهانی دوم به بعد بی‌سابقه خواهد بود.

پربیننده ترین تصمیم روحانی برای عزل همتی / مقاومت رییس کل در برابر کاهش تصنعی نرخ ارز ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۳/۶ هدف طرح مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟ ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۳/۷ ونزوئلایی شدن اقتصاد ایران؛ از بحران گذر کردیم؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اقتصاد آمریکا انتخابات ۱۴۰۰ کسری بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد

قیمت طلا امروز پنجشنبه پس از اینکه فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را طبق انتظار ثابت نگه داشت و نشان داد که همچنان به سمت کاهش احتمالی نرخ می‌رود، افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا ۰.۳ درصد افزایش یافت و پس از افزایش بیش از یک درصدی جلسه قبل به ۲۳۲۳ دلار و ۶۶ سنت رسید. هر اونس طلای آمریکا با یک درصد افزایش به ۲۳۳۳ دلار و ۳۰ سنت رسید.

سرمایه‌گذاران منتظر گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده هستند که در روز جمعه منتشر می‌شود. گزارش اشتغال روز چهارشنبه نشان داد که حقوق و دستمزد خصوصی ایالات‌متحده در آوریل بیش از حد انتظار افزایش یافته است. گزارشی از وزارت کار ایالات متحده نشان داد که فرصت‌های شغلی ایالات‌متحده در ماه مارس به کمترین میزان در سه سال گذشته رسیده است، در حالی که تعداد افرادی که شغل خود را ترک می‌کنند کاهش یافته است.

طبق گزارش شورای جهانی طلا، تقاضای جهانی طلا انعطاف‌پذیری را نشان داد و سالانه سه درصد رشد کرد و به ۱۲۳۸ تن در سه ماهه اول رسید که قوی‌ترین شروع یک سال از سال ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد. بر اساس گزارش شورای جهانی طلا علیرغم افزایش هشت درصدی تقاضای طلا در هند در سه ماهه مارس، افزایش قیمت‌های اخیر چالشی را ایجاد می‌کند که به طور بالقوه منجر به پایین‌ترین مصرف سالانه در چهار سال گذشته می‌شود.

طبق گزارش رویترز، نقره با ۰.۶ درصد افزایش به ۲۶.۷۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین با حدود یک درصد افزایش به ۹۵۸.۹۵ دلار و پالادیوم ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۶.۳۱ دلار رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ |برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد
  • قدرت چانه‌زنی؛ عامل اصلی تخصیص بودجه
  • درخواست یک مقام طالبان برای به بهره‌برداری رسیدن مسیر چابهار-افغانستان
  • درجا زدن فدرال رزرو آمریکا نردبان طلای جهانی شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ |برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ (+عکس)