Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمدعلی زلفی‌گل امشب در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان همدان با اشاره به گذر انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته از پیچ و خم های بسیار و توطئه‌های سهمگین دشمنان اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در این مدت توفیقات بسیاری را به دست آورده که البته ایادی سلطه و رسانه‌های وابسته به آن عامدانه این موضوع را نادیده می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیشرفت های علمی، عمرانی و آبادانی کشور در عرصه‌های مختلف بسیار زیاد بوده و قابل قیاس با گذشته نیست، این دستاوردها را نتیجه تلاش تمام مسوولان در دوره های گذشته و فعلی عنوان کرد و گفت: همه ما ایرانی هستیم و باید قدر داشته‌های خود را بدانیم.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان همدان با اشاره به اینکه تفاوت دیدگاه‌ها امری طبیعی است و قرار نیست همه مانند هم فکر کنند چراکه زیبایی زندگی بشری نیز به همین تفاوت دیدگاه‌هاست گفت: توجه به این امر نشان از بلوغ سیاسی و عقلانیت دارد.

وی در ادامه سخنانش نخبه‌کشی را از مشکلات کنونی کشور دانست و با بیان اینکه باید یاد بگیریم قدر نخبگان کشور را بدانیم عنوان کرد: ما نیز باید طبق صحبت‌های آیت‌الله رییسی که گفتند رقیب اشرافی‌گری، ناکارآمدی و فساد هستم نه رقیب جریان‌های سیاسی، آستین همت را بالا زده و برای حضور تمام مردم و گروه‌های سیاسی در انتخابات دعوت کنیم.

زلفی‌گل با اشاره به اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی مساوی است با رأی به جمهوری اسلامی تأکید کرد: نباید دایره خودی را محدود کنیم چرا که معتقدم دایره خودی‌ها نه تنها ۸۰ میلیون ایرانی بلکه همه جهان اسلام هستند.

وی با اعلام اینکه امروز تعداد اساتیدی که برای حمایت از آیت‌الله رئیسی ثبت نام کرده ‌ند قابل قیاس با گذشته نیست عنوان کرد: امیدواریم شاهد انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور باشیم و باید علم و دانایی مبنای تصمیم‌گیری‌ها در کشور باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان همدان با بیان اینکه انتخابات باید عرصه آموزش باشد یعنی باید میزان دانایی جامعه بالا رفته و مردم به جای منازعات سیاسی از نامزدها، برنامه اداره کشور و حل مشکلات را طلب کنند بیان کرد: اگر خودشیفتگی‌ها را کنار بگذاریم و بدانیم همه در یک گروه و برای ایران هستیم کارها به خوبی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: حضور حداکثری برنامه اداره کشور آیت الله رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس

این برنامه ها‌ی تلویزیونی شامل برنامه‌های ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغی و پاسخ به ۱۶ سوال از برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، سیاسی و حمایتی است.

روز یک شنبه هم برنامه مناظره این دو نامزد انتخابات در قالب پاسخ به ۸ رویکرد مختلف در قالب ۳ برنامه یک ساعتی تهیه می‌شود.

این برنامه‌های تولید شده قرار است از روز پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت از شبکه استانی هر روز چند نوبت پخش شود.

انتخابات میان دوره‌ای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

در حوزه انتخابیه استان همدان و در شهرستان ملایر «حسین احمدی» و «احمد آریائی‌نژاد» با هم به رقابت خواهند پرداخت.

در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر، حجت الاسلام احد آزادیخواه به عنوان منتخب اول حوزه انتخابیه معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • معلمان دریچه دانایی را به روی دانش آموزان می گشایند
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس