Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب الله سوریه با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک پیروزی بشار اسد درانتخابات این کشور تاکید کرد ملت سوریه از طریق صندوق‌های رای پایبندی خود را به وحدت ملی و آرمان فلسطین ثابت کردند.

به گزارش ایمنا، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای پیروزی بشار اسد در انتخابات ریاست جمهوری سوریه را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: حزب الله گرم‌ترین و صمیمانه تبریکات را خدمت بشار اسد رئیس جمهور و ملت برادر سوریه ابراز می‌دارد که پس از یک فرآیند انتخاباتی بزرگ، مجدداً به عنوان رئیس جمهور سوریه برگزیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه حزب الله آمده است: انتخابات سوریه یک همه پرسی مردمی و سیاسی گسترده بود که با حضور گسترده و بی سابقه در پای صندوق‌های رأی همراه بود و تظاهرات سراسری سوریه در قبل و بعد این انتخابات هم یک عروسی ملی بزرگ در سراسر خاک سوریه آزاد شده از چنگال اشغالگری و تروریسم بود.

در ادامه بیانیه آمده است: سوری‌ها بار دیگر از طریق صندوق‌های رأی پایبندی کامل خود را به وحدت ملی و مخالفت خود را با تفرقه، طائفه‌گری و تجزیه اعلام کردند، همان گونه که بارها و بارها با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های خود این قضیه را ثابت کردند.

حزب الله افزود: ملت سوریه با برگزاری موفق انتخابات همچنین پایبندی خود را به گزینه سیاسی نشان داد که سوریه در طول تاریخ معاصر خود با پایبندی کامل به آرمان فلسطین و مقابله با اشغالگری و تجاوز و رد تکفیر، خیانت و تروریسم در پیش گرفته است.

این جنبش تاکید کرد: ما امیدواریم که سال‌های آتی فرصتی بزرگ برای بازگشت سوریه به ایفای نقش طبیعی خود در سطح جهان عربی و در سطح بین‌المللی باشد و ضمن تحقق همه امیدهای ملت سوریه در توسعه و شکوفایی، تلاش‌های بزرگ آن با بازسازی و بازگشت آوارگان همراه شود و این روند با آزادسازی همه مناطق تحت کنترل اشغالگران و تروریست‌ها کامل شود.

منبع: فارس

کد خبر 496812

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حزب الله لبنان بشار اسد رئیس جمهور سوریه انتخابات سوریه ملت سوریه پیروزی بشار اسد وحدت ملی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ملت سوریه حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، در اعلامیه مطبوعاتی انتشارات بین‌الملل آکوبر که در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفت، عمیقاً و صادقانه ابراز تأسف شده است.

در بیانیه این انتشارات آمده است: دلیل نگارش این نامه ابراز تأسف صادقانه و عمیق در مورد مناقشه اخیر ایجادشده در رابطه با روایتی از آیت‌الله روح‌الله خمینی در یکی از کتاب‌های منتشرشده توسط ما می‌باشد. ما متوجه شدیم که عنوان استفاده‌شده برای ایشان نه‌تنها نادرست، بلکه عمیقاً برای بسیاری از افراد و جوامع توهین‌آمیز می‌باشد.

این انتشارات که بعد از این اقدام با موجی از اعتراضات اجتماعی در هند و دیگر کشورها مواجه شده است، تأکید کرد: ما به سنگینی اشتباه خود معترف بوده و اعتقاد داریم که چنین توصیفات نادرستی نه‌تنها باعث خدشه‌دار شدن حقیقت و عدالت می‌گردند، بلکه به کلیشه‌های آسیب‌زننده نیز دامن می‌زنند. ما اهمیت اصلاح سریع و صریح این اشتباه را درک می‌نماییم.

در ادامه این بیانیه تأکید شده است: صمیمانه‌ترین عذرخواهی را نسبت به تمامی افرادی که تحت‌تأثیر این غفلت قرار گرفته‌اند، ابراز می‌نماییم. قصد ما هرگز نشر اطلاعات غلط و کمک به ترویج روایت‌های زیان‌آور نبوده است.

این ناشر تأکید کرد که در واکنش به این اقدام، در حال اتخاذ اقدامات فوری جهت اصلاح این وضعیت است و افزود: ما به بازبینی و بررسی محتوای خود جهت حصول اطمینان از دقت، رعایت انصاف و حساسیت در بازنمایی‌های‌مان، متعهد می‌باشیم، علاوه بر این، ما یک تصحیح و عذرخواهی رسمی در کتاب‌های آتی و سکوهای برخط خودمان صادر خواهیم کرد.

کد خبر: 1228911 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • چاپ کتابی درباره سکوت و پایبندی در آثار آلبر کامو
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست