Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@17:48:24 GMT

استعفای محمد نصرتی از هدایت پارس جنوبی جم

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۴۲۹۵

سرمربی پارس جنوبی جم بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل تیم مدعی مس کرمان از جمع شاگردانش خداحافظی کرد

 

به گزارش طرفداری، تیم پارس جنوبی جم در آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته اول با تک گل علی فاتح از روی نقطه پنالتی تیم مدعی مس کرمان را با شکست بدرقه کرد. محمد نصرتی سرمربی این تیم بعد از این برد با اعلام استعفا از سمت خود، از جمع شاگردانش خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرتی درباره علت جدایی خود گفت: واقعا از تک تک شاگردانم تشکر می کنم که با شرافت و به خاطر من در این دیدار حاضر شدند و با همه وجود بازی کردند. ما امسال شرایط خیلی بدی را تجربه کردیم و علی رغم همه کمی ها و کاستی علاوه بر رقبا با مشکلات هم جنگیدیم.

وی ادامه داد: ما این فصل را با بردهای متوالی آغاز کردیم و چند هفته ابتدایی صدرنشین بودیم اما مشکلات کم کم بر روی مسائل فنی سایه انداخت و همه چیز را تحت الشعاع قرار داد.

نصرتی درباره مشکلات تیمش در این فصل تصریح کرد: ما تا همین چند هفته قبل زمین تمرین ثابت نداشتیم. بازیکنان ما از داشتن حداقل امکانات محروم بودند. قرارداد بهترین بازیکن ما یکصد و پنجاه میلیون تومان اسن در حالیکه حریف امروز ما چند بازیکن با قرارداد بالای یک میلیارد در اختیار دارند. جالب اینکه همه بازیکنان ما کمتر از ٤٠ درصد دریافتی داشته اند! 

نصرتی با انتقاد شدید از مدیران تیمش خاطرنشان کرد: هفته هاست بچه های ما را با وعده های دروغین فریب می دهند و دیگر نمی توانم با این شرايط ادامه دهم. من استعفای خودم را اعلام می کنم تا هرکسی که ادعای دل سوزی برای این تیم را دارد پا پیش بگذارد. 

اخبار داغ 

50 فیلم از رابطه مرد چینی با دختران زیر 18 سال ایرانی اشکان خورشیدی در طرفداری: اتاق کولینا پر از پیراهن ستاره های سرشناس فوتبال دنیا بود روزی که دروازه بان معروف تیم ملی برزیل در شرق تهران گل خورد + عکس  بازگشت فوتبالیست ها به بیلبوردها؛ قیمت فوتبالی ها از ستاره های سینما و موسیقی ارزان تر است! بارسلونا برای جذب دوناروما جدی است؛ یوونتوس شانس بالایی ندارد نامزد داوید دخیا و گلایه از آزارهای کلامی بعد از فینال لیگ اروپا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد به همت ۱۲ هزار نفر از کارکنان این مجموعه، پارسال بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی تولید شد.

به گزارش شانا، احمد باهوش با تبریک به‌ مناسبت فرا رسیدن هفته کار و کارگر بیان کرد: یکی از ارکان اصلی در تولید ۷۵ درصدی گاز و محصولات جانبی مجتمع گاز پارس جنوبی برای مصرف کشور، بهره‌مندی از توان و دانش ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر ارزشمند و خلاق در بزرگ‌ترین مجموعه تولید گاز کشور است.

>>> بیشتر بخوانید؛

از افزایش جذب سرمایه تا قراردادهای تازه با دانش‌بنیان‌ها؛ مجتمع گاز پارس جنوبی در سالی که گذشت

وی در ادامه به حجم تولید گاز شیرین و تزریق به خط سراسری در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت کردیم که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب، شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب، کارگران ارزشمند، متخصصان و کارکنان ارتش بزرگ مجتمع گاز پارس جنوبی برای پیشرفت اقتصادی کشور برنامه‌ریزی و امسال بهترین دستاوردها را در مسیر عزت و سربلندی کشور ثبت می‌کنند.

باهوش یادآور شد: همسو با اهداف راهبردی، با انجام آموزش‌های لازم به‌منظور افزایش سطح دانش و توانمندسازی کارگران مجتمع در بخش‌های مهم شغلی اچ‌اس‌ئی، بازرسی فنی، بازرگانی، برق و ابزار دقیق، تعمیرات مکانیک، کارگاه مرکزی، خدمات انسانی و سرمایه انسانی بهترین عملکرد در سال ۱۴۰۲ ثبت شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری