Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر وزنه بردار ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم قهرمانی جوانان جهان در رده هشتم قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان از یکشنبه دوم خرداد ماه به میزبانی تاشکند ازبکستان آغاز شده است. امروز (جمعه هفتم خرداد ماه) در ششمین روز این رقابتها، مسابقات گروه A دسته ۷۶ کیلوگرم بانوان با حضور 11 وزنه بردار برگزار شد و الناز باجلانی از ایران روی تخته رفته و در پایان به عنوان هشتم بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عملکرد نماینده ایران به شرح زیر است:   * حرکت یک ضرب او در اولین حرکت، وزنه ۸۵ کیلوگرم را بالای سر برد. باجلانی در حرکت دوم یک ضرب، پشت وزنه ۹۱ کیلوگرم قرار گرفت اما موفق به مهار این وزنه نشد.  کادرفنی برای حرکت سوم، وزنه را یک کیلوگرم افزایش داد و دختر وزنه بردار ایران موفق شد وزنه ۹۲ کیلوگرم را بالای سر ببرد تا با مهار این وزنه در رتبه پنجم حرکت یک ضرب دسته 76 کیلوگرم وزنه برداری جوانان قهرمانی جهان قرار بگیرد.    *حرکت دوضرب باجلانی در حرکت اول دوضرب، وزنه ۱۰۰ کیلوگرم را مهار کرد. در حرکت دوم وزنه ۱۰۶ کیلوگرم را هنگام قیچی از پشت سر انداخت. کادر فنی در حرکت آخر، وزنه را به ۱۰۷ کیلوگرم تغییر داد و ملی پوش ایران این وزنه را هم انداخت و سه چراغ قرمز دریافت کرد. باجلانی با رکورد ۱۹۲ کیلوگرم به کار خود پایان داد و در مجمع به رتبه هشتم قناعت کرد.   * مدال آوران دسته ۷۶ کیلوگرم دختران به شرح زیر است: ۱- اینا ستویوا از روسیه با رکورد ۱۰۸ یک ضرب،۱۲۵ دوضرب  و مجموع ۲۳۳کیلوگرم (۳مدال طلا) ۲- پریدیس از اکوادور با رکورد ۹۸ یک ضرب، ۱۱۹ دوضرب  و مجموع ۲۱۷ کیلوگرم (۲ مدال نقره دوضرب و مجموع و برنز یک ضرب)  ۳- رینا لیتوشیک از بلاروس با رکورد ۹۸ یک ضرب، ۱۱۷ دوضرب  و مجموع ۲۱۵ کیلوگرم (۲ مدال برنز دوضرب و مجموع) ۴- آنا مکلدری از آمریکا با رکورد ۹۹ یک ضرب، ۱۱۵ دوضرب  و مجموع ۲۱۴ کیلوگرم (نقره دوضرب) ... ۸- الناز باجلانی (ایران): در حرکت یک‌ضرب ۹۲ کیلوگرم (پنجم)، دوضرب ۱۰۰ کیلوگرم (نهم) و مجموع ۱۹۲ کیلوگرم (هشتم) انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دسته ۷۶ کیلوگرم یک ضرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.   امروز دوشنبه، رقابت‌های رده‌سنی جوانان برگزار شد و دو نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند.   در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی (امیررضا) سلطانی که ابتدا استراحت داشت، برابر دلگون‌سایخان از مغولستان قرار گرفت و در حالیکه راند نخست را باخته بود در دو راند بعدی با کوچ مناسب کادرفنی و عملکردی جانانه، به برتری دست یافت تا با صعود به نیمه‌نهایی، نخستین مدال ایران را قطعی کند. وی در نیمه‌نهایی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان مصاف می‌دهد.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان برابر رابرت مالنوک از فیلیپین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.   همچنین فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت رقابت‌های رده‌سنی امید پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.   در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا از هند می‌رود.   در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی با آکاش گورکا از هند دیدار می‌کند.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود.   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با گورپاد از هند روبه‌رو خواهد شد. ­

دیگر خبرها

  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • دخترى كه با طلا و ركورد شكنى به قولش عمل كرد