Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف خدرلو فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به روند خوب واکسیناسیون کرونا در این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: نباید هیچکس خارج از نوبت واکسن دریافت کرده و باید طبق برنامه ریزی‌های وزارت بهداشت نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام شود.

خدرلو با بیان اینکه آغاز واکسیناسیون نباید دلیلی برای عادی انگاری مردم بوده و آن‌ها تصور کنند که این بیماری کاهش یافته و یا در حال از بین رفتن است، افزود: تاکنون چهار پیک در کشور پشت سرگذاشته شده است که هر پیک سخت‌تر و شدیدتر از پیک قبلی بوده از این رو باید مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه ماسک را همچنان در اولویت خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او وضعیت فعلی این شهرستان را نارنجی و شکننده عنوان و اضافه کرد: مردم باید همچنان از برگزاری دورهمی‌ها در این ایام همانند هر زمان دیگر به طور جدی خودداری کرده و از سفر‌های غیرضرور نیز پرهیز کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا وزارت بهداشت واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد «خرسان ۳» است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم گفت: منافع مردم منطقه سادات محمودی در مسئله سد «خرسان ۳» اولویت است.

محمد بهرامی روز پنجشنبه در مراسم یادواره ۸ شهید روستای «رودشتی» سادات محمودی، افزود: در رابطه با احداث سد خرسان ۳ حرف‌های زیادی مطرح است، اما آنچه ما دنبال می‌کنیم، منافع مردم است.

وی با تاکید بر اینکه قطعاً از حقوق و منافع مردم دفاع می‌کنیم، اظهار کرد: باید حقوق مردم در احداث سد خرسان ۳ دیده شود.

منتخب شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون با اشاره به اینکه برخی پروژه‌ها هویت مردم را بهم می‌ریزد، خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن از هویت، فاصله گرفتن از ریشه است و باید در هر طرحی مردم مورد توجه قرار بگیرند.



بهرامی تصریح کرد: ما مقابل منافع ملی نیستیم، اما باید منافع مردم در احداث سد خرسان ۳ در اولویت قرار بگیرد.

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی در منطقه سادات محمودی، ادامه داد: استان ما قریب به ۹ درصد روان آب‌های کشور را داراست، اما در همین سادات محمودی  و در همجواری سرشاخه‌های بشار و خرسان، روستاها مشکلات آب شرب پایدار دارند.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم با اشاره به بازدید میدانی از روستاهای منطقه سادات محمودی عنوان کرد: تأمین آب شرب پایدار، زیرساخت‌های تردد و  ارتباطی و اشتغال زایی بر حسب مزیت‌ها نیز پیگیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، بهرامی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روستای «رودشتی»، بیان کرد: تبیین دوران دفاع مقدس و دلاوری رزمندگان در جامعه ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد «خرسان ۳» است
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است