Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچسترسیتی و چلسی، فینال لیگ قهرمانان اروپا را در استادیو دی دراگائو شهر پورتو پرتغال برگزار خواهند کرد.   اطلاعات بازی منچسترسیتی و چلسی تاریخ برگزاری: شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۹ می ۲۰۲۱) ساعت برگزاری: ۲۳:۳۰ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم دی دراگائو، پورتو تورنمنت: فینال لیگ قهرمانان اروپا – ۲۱-۲۰۲۰ داور: آنتونیو متئو لاهوز (اسپانیا)

داور VAR: الخاندرو هرناندز هرناندز (اسپانیا)  بررسی وضعیت تیم های منچسترسیتی و چلسی

منچسترسیتی: مدیران و هواداران منچسترسیتی مدت هاست که برای حضور در فینال فردا صبر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پپ گواردیولا طی مدت زمان حضورش در منچسترسیتی، چندین و چند جام برده و چندین و چند بار هم به دراماتیک ترین شکل ممکن دستش از رسیدن به جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا کوتاه مانده؛ این بار فاصله او با این جام تنها یک بازی است. منچسترسیتی فصل را بسیار متزلزل شروع کرد اما به لطف نبوغ پپ و انعطاف تاکتیکی که از خودش نشان داد و البته درخشش خرید فوق العاده ای چون روبن دیاز، حالا در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. سیتیزن ها هر چه که جلوتر رفتند، بی رحم تر ظاهر شدند و پس از فتح لیگ کاپ و لیگ برتر انگلیس، حالا باید برای  رسیدن به هدف والای خود، به مصاف تیمی بروند که چند هفته پیش شانس ۴ گانه تاریخی را از آنها گرفت؛ آن هم در اولین فینال لیگ قهرمانان تاریخ باشگاه. 

چلسی: آبی های لندنی فصل را عالی شروع کردند، اگر آن موقع از هواداران این تیم می پرسیدید که آیا امیدی به حضور در فینال لیگ قهرمانان دارید؟ احتمالا پاسخ های مثبت زیادی می شنیدید. اما اوضاع برای فرانک لمپارد به گونه ای پیش رفت که اگر تنها چند هفته بعد دوباره سوال تان از هواداران را تکرار می کردید، با تعداد زیادی “نه” قاطعانه مواجه می شدید. توماس توخل در این مقطع وارد کار شد. سرمربی آلمانی هدایت تیمی را به دست گرفت که تقریبا نیمی از آنها حتی نیم فصل کامل هم کنار هم بازی نکرده بودند و میانگین سنی پایین به شدت احسا می شد. کاری که توخل با آن تیم انجام داده، فوق العاده بوده است. سهمیه لیگ قهرمانان اروپا که هدف نیم فصل سران چلسی بود به دست آمد، تیم به فینال جام حذفی راه پیدا کرد و حالا در مهم ترین بازی فصل فوتبال اروپا هم حضور دارد. صرف نظر از هر نتیجه ای که در بازی فردا رخ دهد، چلسی یک فصل تاریخی را سپری کرده، فصلی که هواداران امیدوارند با دومین قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا آن را به پایان برسانند؛ آن هم در سومین فینال لیگ قهرمانان تاریخ چلسی.   ترکیب احتمالی منچسترسیتی و چلسی

 

غایبان تیم های منچسترسیتی و چلسی

 

رویارویی های اخیر منچسترسیتی و چلسی

  نکات بازی منچسترسیتی و چلسی منچسترسیتی ۷ بازی آخر خود در لیگ قهرمانان اروپا را با برد پشت سر گذاشته است.  در ۷ بازی اخر منچسترسیتی، این تیم حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است. چلسی در ۱۱ بازی از ۱۲ بازی آخر خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است.  این دو تیم تاکنون ۹۳ بار در تمام رقابت ها به مصاف هم رفته اند، ۳۱ برد سهم منچسترسیتی شده و ۴۳ برد سهم چلسی؛ نتیجه ۱۹ بازی هم تساوی بوده است. بهترین بازیکنان منچسترسیتی و چلسی (آمار مربوط به لیگ قهرمانان اروپا) تیم  بهترین گلزن  بهترین گل ساز بهترین بازیکن منچسترسیتی ریاض محرز (۴) کوین دی بروین (۴)  کوین دی بروین (۷.۷۳)  چلسی  اولیویه ژیرو (۶) تیمو ورنر، کای هاورتس، کریستین پولیشیچ (۲) ادوارد مندی (۷.۱۴) پیش بینی هواسکورد

منچسترسیتی ۲-۱ چلسی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا فینال لیگ قهرمانان منچسترسیتی و چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم

11 سال از برد 3-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (41.8MB)

دیگر خبرها

  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم