Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی درخصوص شرایط تیم ملی و اوضاع حاکم بر پرسپولیس توضیحاتی داد.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط تیم ملی و اوضاع حاکم بر پرسپولیس توضیحاتی داد.

او در سالروز قهرمانی پرسپولیس در اولین دوره لیگ برتر نیز صحبت های جالبی را در خصوص حال و هوای آن دیدار مطرح کرد که ماحصل آن را می توانید در زیر بخوانید: 

تیم ملی آماده می شود تا برای حضور در جام جهانی سهمیه بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اوضاع حاکم بر تیم ملی صحبت می کنید؟

موفقیت تیم ملی آرزوی هر ایرانی است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. در مورد تیم ملی باید بگویم یکسری ضعف های مدیریتی از دوران قبل وجود داشته و اشکالاتی دیده می شود که به هرحال با توجه به شرایط و اهمیت بازی های پیش رو زیاد وارد آن مباحث نمی شوم و از ته قلبم آرزو می کنم در 4 بازی نتایجی رقم بخورد که در نهایت منجر به صعودمان به جام جهانی شده و نام فوتبال ایران بار دیگر در دنیا مطرح شود.

از دیدگاه فنی این تیم را تا چه حد مستعد برای صعود می‌ دانید؟

تیم ملی در حال حاضر نفرات خوبی دارد و تقریبا بالانس خوبی در خطوط مختلف تیم دیده می شود. حضور لژیونرها به خصوص نفرات شاغل در اروپا هم می تواند وزن تیم ملی را بالا ببرد، به شرطی که این نفرات نمایش و عملکردی مثل باشگاه های شان داشته باشند و با تمام وجود در خدمت تیم ملی باشند. ضمن این که باید بگویم حضور نفراتی چون وحید هاشمیان و کریم باقری اتفاق خوبی است که می تواند به تیم ملی برای رسیدن به هدفش کمک کند. برای این بازی ها شروع و استارت پرقدرت خیلی مهم است تا تیم با روحی بتواند در تمام بازی ها نتایج دلخواهش را کسب کند. مهره های خوبی که در خطوط مختلف در تیم ملی حضور دارد می تواند به این تیم برای موفقیت کمک کند. در بازی ها پیش رو یک مقدار نگرانی در مورد بازی با بحرین داریم که میزبانی این کشور در این بازی ها هم یک مقدار شرایط را سخت می کند. بچه ها باید در برابر بحرین حسابی مراقب باشند تا با دردسر مواجه نشویم.

در مورد اضافه شدن کریم باقری به کادر تیم ملی بیشتر توضیح می دهید؟

کریم بازیکن بزرگی در تیم ملی و باشگاهی بود و تجربیات خوبی دارد که می تواند آنها را در اختیار بچه ها بگذارند. البته به نظر من حضور باقری در تیم ملی در شرایط فعلی به لحاظ روحی و روانی هم کمک بزرگی برای تیم ملی محسوب می شود.

از تیم ملی که بگذریم در خصوص شرایط پرسپولیس در لیگ برتر بگویید؛ ارزیابی تان از وضعیت پرسپولیس تا پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر چیست؟

پرسپولیس پیروزی های خوبی را در بازی های اخیرش کسب کرده و توانسته رقابت شانه به شانه ای را با مدعیان داشته باشد. به نظر من در این مسیر سپاهان رقیب جدی برای پرسپولیس است اما در نهایت من شانس تیم گل محمدی را برای قهرمانی در لیگ بیستم بیشتر از سپاهان می دانم و معتقدم مهره ها و شرایط خوبی در این تیم دیده می شود که در مجموع این شانس را دارند تا در پایان فصل برای پنجمین فصل متوالی جشن قهرمانی را برگزار کنند.

صحبت از جشن قهرمانی شد. حدود 19 سال پیش در چنین روزهایی با پرسپولیس در روز آخر قهرمانی در دوره اول لیگ برتر را به شکل کاملا دراماتیک جشن گرفتید. کمی از حال و هوای تیم در آن دیدار صحبت می کنید؟

آن روز بازی های مهمی در تهران و انزلی باید برگزار می شد. استقلال با یک مساوی هم می توانست قهرمان شود اما برای پرسپولیس کار سخت تر بود. ما باید پیروز می شدیم و منتظر شکست استقلال در برابر ملوان می شدیم تا قهرمان شویم. روی کاغذ شرایط برای استقلال بهتر و فراهم تر بود ولی در روزی که ما برد شیرینی را در تهران کسب کردیم و استقلال هم باخت تا جام به ما برسد.

با توجه به شرایط فکرش را می کردید که اتفاقات آن دو بازی به نفع شما رقم بخورد؟

چرا که نه. علی پروین آن روز بچه ها را دور هم جمع کرد و گفت فوتبال است و هزار اتفاق. فکر بازی استقلال نباشید، شما بروید کار خودتان را انجام بدهید و بازی را ببرید. در آن بازی تعویض طلایی علی پروین در اواخر بازی با گلزنی ابراهیم اسدی همراه شد تا پیش بینی پروین از اتفاقات غیرقابل پیش بینی در فوتبال درست از کار در آمده و پیروزی و جشن قهرمانی فراموش ناشدنی را داشته باشیم.

آن روزها شایعه شده بود پرسپولیسی ها قول پاداش ویژه ای را به ملوانی ها داده بودند و این موضوع در زمان خودش سر و صدای زیادی را به پا کرد؟

کدام پاداش؟ بروید از ملوانی ها بپرسید! در آن بازی  نه امکان تبانی بود و نه زد و بند. قبل از بازی ما گفتیم که ملوانی ها باید مردانه بازی کنند و اتفاقا همین اتفاق هم رخ داد. الان که سال ها از آن بازی می گذرد می توانید از ملوانی ها بپرسید که آیا یک ریال پاداش یا هدیه ای از پرسپولیسی ها گرفته اند یا نه. 6

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام جهانی تیم ملی بازی فوتبال ایران وزن کریم باقری بحرین روحی و روانی پرسپولیس لیگ برتر رقابت گل محمدی استقلال فوتبال علی پروین پرسپولیس تیم ملی جام جهانی کریم باقری ناصر ابراهیمی لژیونر تیم ملی ملوانی ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران از تیم انتظارات زیادی دارند و امیدوار هستند که بتوانند به قهرمانی در لیگ و جام حذفی برسند.

به گزارش مشرق، محمد برزگر در گفت‌وگویی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:‌ خوشبختانه پرسپولیس یک بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بود. خیلی خوشحالم که پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و همین بازیکنان توانستند برای تیم بدرخشند و هواداران را خوشحال کنند. به نظر من تنها راز موقعیت تیم این است که برای هر دقیقه بازی یک برنامه دارند تا بتوانند به دروازه تیم‌ها نزدیک شوند و گل بزنند. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و در آخر فصل هم قهرمانی پرسپولیس را ببینیم.

وی در مورد نقاط قوت تیم پرسپولیس گفت: در حال‌حاضر تیم پرسپولیس هیچ ضعفی ندارد و در همه نقاط زمین بهترین عملکرد را دارد. همه شاهد هستیم که تیم نسبت به نیم فصل اول خیلی تغییر کرده و الان هم در تمام نقاط بهترین بازیکنان لیگ را داریم و امیدوارم همین بازیکنان در فصل بعد هم در پرسپولیس حضور داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عدم تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس، یادآور شد: شک نکنید ۱۰۰ درصد تیم لطمه می‌بیند. جای سوال دارد که چرا مدیریت کاری برای بازیکنان انجام نمی‌دهد این بازیکنان از پرسپولیس بروند تیم قطعا وارد حاشیه می‌شود. قطعا بعد از لیگ هم در فصل نقل‌وانتقالات این بازیکنان پیشنهادهای مختلفی دریافت می‌کنند و باعث می‌شود این بازیکنان از تیم جدا شوند. امیدوارم مدیریت به فکر تیم باشد که در فصل‌ نقل‌وانتقالات استرس نداشته باشیم.

برزگر در خصوص اینکه کدام تیم شایسته قهرمانی است، خاطرنشان کرد: در نیم فصل همه می‌گفتند استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانی نخست قهرمان هستند ولی در حال‌حاضر استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی رقابت می‌کنند. من شک ندارم پرسپولیس شایسته قهرمانی است چون بازی‌های خیلی خوبی ارائه می‌کند و همه از نحوه بازی کردن تیم در نیم فصل دوم راضی هستند.

وی درباره بازی آینده تیم پرسپولیس، تصریح کرد: بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی است و ما باید هم در لیگ و جام حذفی بتوانیم به عنواین خوبی برسیم که هواداران خوشحال باشند. بازی بعدی مقابل آلومینیوم است که همیشه در لیگ پرسپولیس را آزاد داده و امیدوارم تیم برای این بازی سخت برنامه خوبی داشته باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد