Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@21:00:46 GMT

ژوزه مورینیو خواهان حفظ مخیتاریان در آاس رم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۴۶۹۶

هنریک مخیتاریان به زودی بازیکن آزاد می شود و با توجه به حضور ژوزه مورینیو در آاس رم، گفته شد که شاید این مهاجم ارمنی به دنبال تیم دیگری باشد.

رابطه مورینیو و مخیتاریان در منچستریونایتد چندان خوب نبود و در نهایت به اصرار سرمربی پرتغالی، این بازیکن با الکسیس سانچز معاوضه شد. به نظر می رسد آنها رویکرد متفاوتی را در رم خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل فابریتزیو رومانو؛ با وجود مشکلات قبلی در منچستریونایتد، ژوزه مورینیو خواهان حفظ مخیتاریان در رم است. پس از چراغ سبز مورینیو، جالوروسی به زودی برای تمدید قرارداد این بازیکن اقدام می کند. در نهایت به مخیتاریان بستگی دارد که پیشنهاد رم را قبول کند یا خیر.

همچنین بخوانید: مخیتاریان: اختلاف با مورینیو را در همان شهر منچستر باقی گذاشتیم؛ در رم همه چیز از نو شروع می شود

اخبار داغ 

50 فیلم از رابطه مرد چینی با دختران زیر 18 سال ایرانی اشکان خورشیدی در طرفداری: اتاق کولینا پر از پیراهن ستاره های سرشناس فوتبال دنیا بود روزی که دروازه بان معروف تیم ملی برزیل در شرق تهران گل خورد + عکس  بازگشت فوتبالیست ها به بیلبوردها؛ قیمت فوتبالی ها از ستاره های سینما و موسیقی ارزان تر است! بارسلونا برای جذب دوناروما جدی است؛ یوونتوس شانس بالایی ندارد نامزد داوید دخیا و گلایه از آزارهای کلامی بعد از فینال لیگ اروپا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورکینافاسو خواهان استفاده از توانمندی‌های ایران است

به گزارش خبرگزاری صداو سیما؛ نخست وزیر بورکینافاسو در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا با معاون اول رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفتگو کرد.  در این دیدار آقای مخبر، با تاکید بر نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به توسعه روابط با کشور‌های آفریقایی، گفت: تهران در همین راستا علاقه‌مند است مناسبات خود را به صورت همه جانبه با کشور‌های آفریقایی و بویژه بورکینافاسو گسترش دهد.

معاون اول رییس جمهور همچنین ضمن ابراز خرسندی از بازگشایی سفارت بورکینافاسو در تهران در سال گذشته و بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی برای ارتقاء مناسبات فی مابین وجود دارد افزود: امضای اسناد همکاری در نخستین اجلاس کمیسیون مشترک، مناسبات تهران–واگادوگو را وارد دوره جدیدی کرده که لازم است دو کشور روند اجرایی کردن این اسناد را تسریع کنند.

نخست وزیر بورکینافاسو نیز در این دیدار با قدردانی از برگزاری موفقیت آمیز اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در تهران گفت: روابط دو کشور از سابقه خوبی برخوردار است و بورکینافاسو خواستار استفاده از توانمندی‌ها و تجربیات ایران در عرصه‌های مختلف صنعتی، بهداشت و درمان و علم و فناوری است.

دیگر خبرها

  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • شنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدند
  • بورکینافاسو خواهان استفاده از توانمندی‌های ایران است
  • فیلم| حمایت دانشگاهیان مشهد از آزادی‌خواهان دانشگاه‌های آمریکا