Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، ۳۳ طرح اداره‌کل میراث فرهنگی و گردشگری لرستان روز پنجشنبه هفته گذشته با حضور معاون میراث فرهنگی وزرات میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی همزمان با ۵۲۶ طرح‌ ملی به دستور رییس جمهوری به بهره‌برداری رسید

۳۳ طرح مرمتی حوزه میراث فرهنگی در خانه های تاریخی، قلعه فلک الافلاک، باشگاه افسران، معابر، امامزاده ها و ۲ طرح گردشگری بزرگ کشت و صنعت و مجموعه گردشگری تفریحی دیپلمات سنتر بروجرد از جمله طرح هایی بودند که در این روز به بهره‌برداری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح ها با حجم سرمایه گذاری یک هزار و ۳۲۸ میلیارد تومان تکمیل شده بودند.
آغاز عملیات بهسازی راههای روستایی الیگودرز

بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی شهرستان الیگودرز با ۳۱ میلیارد تومان اعتبار هفاه گذشته آغاز شد در این راستا احداث ابنیه فنی و تکمیل زیرسازی محور بزنوید - امامزاده به طول ۲۸ کیلومتر، احداث محور "گلی چاس" به طول هشت کیلومتر، جاده "سرتنگ برزه" هشت کیلومتر، راه "سران" هفت کیلومتر و تکمیل زیرسازی محور بزنوید - امامزاده به طول ۲۸ کیلومتر در دستور کار قرار گرفت.

ممنوعیت شناکردن در سدهای لرستان

شناکردن در سدها، کانال‌های آبیاری و تاسیسات و ابنیه آبی این استان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

امور اب منطقه ای لرستان با اعلام این خبر اعلام کرد: با توجه به وضعیت ناهمواری های بستر مخازن سدها، ویژگی های خاص تاسیسات آبی مانند کانال های آبیاری و زهکشی، حوضچه های تغذیه مصنوعی و استخر های ذخیره آب، شنا کردن در این مکان ها بسیار خطرناک است و احتمال غرق شدگی و پیامدهای جرحی و فوتی را در پی دارد.

داروخانه هلال‌احمر بزودی راه‌اندازی می‌شود

هلال احمر لرستان اعلام کرد: داروخانه هلال‌احمر با پوشش و توزیع داروهای خاص بزودی در لرستان راه‌اندازی می‌شود.

ساختمان داروخانه در منطقه سبزه‌میدان خرم‌آباد واقع شده است و با افتتاح این مجموعه طی روزهای پیش‌رو، خدمات رسانی به عموم مردم شروع می‌شود و با راه‌اندازی داروخانه هلال احمر استان، تمامی داروهای موردنیاز مردم در این مرکز توزیع خواهد شد و استان مشکلی در جهت کمبود داروی خاصی وجود نخواهد داشت.

چهار پروژه عمرانی خرم‌آباد افتتاح شد

چهار پروژه عمرانی شهرداری خرم آباد با ۲۲ میلیارد ریال اعتبار هفته گذشته با هدف خدمات به مردم مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار به بهره‌برداری رسید.

بوستان محله ای فدک به مساحت چهار هزارو ۵۰۰ متر مربع و با پنج میلیارد ریال اعتبار، بوستان محله ای شهرک بسیجیان به مساحت ۲ هزارمتر مربع با ۶ میلیارد ریال اعتبار، پیاده رو سازی خیابان کهمان به طول ۸۵۰ متر و ۴۵۰ متر جدول گذاری با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ساماندهی خیابان ساحلی از پل حاجی تا پل پیوستی به طول یکهزار و ۶۰۰ متر و اجرای چهار هزار و ۵۰۰ متر سنگ فرش با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از جمله این طرح ها بودند.

سرپرست فنی و حرفه‌ای لرستان منصوب شد

"میترا ابراهیمی" طی حکمی از سوی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان سرپرست اداره کل این سازمان در لرستان منصوب شد.

طی حکمی از سوی "علی اوسط هاشمی" معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، "ابراهیمی" جایگزین "محمدرضا آذرخش"شده است.

صاعقه جان یک چوپان را در چگنی گرفت

مرکز فوریت های پلیس استان اعلام کرد: ساعت ۲۳ شامگاه دوشنبه در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و گزارش یک فقره مرگ مشکوک در ارتفاعات روستای "تشکن" چگنی، تیمی از ماموران این شهرستان به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شد.

در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد مردی ۵۱ ساله هنگام چرای گوسفندان در ارتفاعات روستای "تشکن" بر اثر رعد و برق و برخورد صاعقه جان‌باخته است و ۲۰ راس از گوسفندان وی نیز تلف شده‌اند.

شکست سنگین تیم فوتبال گل ریحان البرز مقابل خیبر خرم‌آباد

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد عصر چهارشنبه از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با پنج گل مقابل گل ریحان البرز به برتری رسید.

کشتی‌گیر آزادکار لرستانی المپیکی شد

مرتضی قیاسی در مبارزه انتخابی وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد با برتری برابر امیرمحمد یزدانی صاحب دوبنده تیم ملی در المپیک توکیو شد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا لرستان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا لرستان اخبار کنکور میراث فرهنگی هلال احمر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مشتری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۱۴ پروژه راهداری به طول ۷۵ کیلومتر و با ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار در محورهای مواصلاتی و شریانی خراسان شمالی در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: عملیات آسفالت حفاظتی در محور بجنورد به جنگل گلستان به طول ۱۰ کیلومتر، به‌سازی، لکه‌گیری، درزگیری و آسفالت ماستیک سنگدانه‌ای محور بجنورد-آشخانه به طول ۴ کیلومتر و اجرای عملیات لایه توپکا در محور گرمه به سنگ سوراخ به طول ۵ کیلومتر از جمله پروژه‌های دیگری است که با هدف بهبود وضعیت تردد اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی استان بهسازی و روکش آسفالت شد.

مشتری به اصلاح و اجرای شبکه روشنایی تونل باباامان در محور شیروان- بجنورد به طول ۳۲۴ متر اشاره کرد و گفت: اجرای فاز ۲ شبکه روشنایی گردنه امین الله به طول ۵ کیلومتر و اجرای شبکه روشنایی تقاطع بدرانلو به صورت نقطه‌ای از پروژه‌های دیگری است که در راستای بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به پایان رساندن پروژه تکمیل پل ۷ دهانه در محور گرمه- چمن بید با بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار و تأمین و نگهداری ۱۰۵ دستگاه ابنیه فنی حد فاصل محور جنگل گلستان تا شهرستان فاروج با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از پروژه‌های دیگر این اداره کل در سال جاری است.

کد خبر 6097295

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود