Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی جمعه‌شب در نشستی با خبرنگاران شهرستان که با حضور تعدادی از مدیران نهادهای دولتی برگزار شد، افزود: اعتمادسازی و امید بخشی به اقشار مختلف مردم برای زمینه‌سازی مشارکت در انتخابات جزو رسالت خطیر خبرنگاران و فعالان اجتماعی و فرهنگی است .

وی با بیان اینکه مردم با وجود برخی مشکلات و سوء مدیریت‌ها همواره در کنار مسوولان و پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند ادامه داد: خبرنگاران باید بدون بزرگنمایی و تنها با ذکر واقعیات و تبیین خدمات گسترده نظام اسلامی به مردم موجب ایجاد شور و نشاط و مشارکت هرچه بیشتر در عرصه انتخابات شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با اشاره به اینکه با وجود اهمیت موضوع بیان خدمات دولت که عملکرد نظام و انقلاب محسوب می‌شود هنوز اقدام موثری صورت نگرفت، تصریح کرد: تهیه اخبار و گزارش های مستند و موثق از خدمات مختلف و ارایه آن به مردم  رسالتی مهم و موجب جلب اعتماد همگانی است .

زارع زاده مهریزی یادآور شد: مسوولان باید ارتباط خود را با خبرنگاران و خبرگزاری‌ها در بخش‌های مختلف و نشریه ها بیشتر کنند و با بهره‌گیری از آنها در زمینه اطلاع‌رسانی امور به مرم وظایف خود را انجام دهند که بی‌تفاوتی و بی‌توجهی و پاسخ ندادن اصلا پذیرفته نیست .

وی از خبرنگاران منطقه و خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به خاطر پوشش اخبار و گزارش ها و ارایه تحلیل‌ها در شهرستان قدردانی کرد و گفت: برای حضور مردم در انتخابات تمامی تمهیدات لازم اندیشه شد و همه عوامل در چارچوب مقررات به انجام وظایف خود مشغول هستند.              

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۴ شهر و ۳۹۷ روستای استان یزد برگزار می‌شود. 

در استان یزد ۳۹۷ شورای روستایی وجود دارد که ۲۳ مورد آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه  نفر عضو هستند.

 به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها، ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود.   

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مهریز یزد مشارکت های مردمی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مهریز یزد انتخابات ۱۴۰۰ مهریز یزد مشارکت های مردمی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند و تقویت شوراها امری ضروری است.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن نهم اردیبهشت روز شوراها، مشارکت مردم در اداره امور جامعه را از برکات ارزشمند تاسیس شوراها برشمرد.

استاندار بوشهر در بخشی از این پیام تاکید کرد: نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراها در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که سبب شد، مشارکت مردم در اداره امور جامعه بیشتر شود.

محمدی زاده تصریح کرد: شوراها نماد مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران به شمار می روند و تقویت شوراها امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا در عمران و آبادانی مناطق مختلف کشور تاثیرگذار هستند و روز به روز شاهد نقش آفرینی بیشتر شوراها هستیم.

محمدی زاده ابراز داشت: با گذشت بیش از ربع قرن از فعالیت شوراها در کشور، نقش و جایگاه این نهاد در تصمیم گیری و تصمیم سازی در مدیریت شهری و روستایی، تثبیت شده و امیدوارم با شناسایی نقاط ضعف و آسیب‌شناسی دقیق، شاهد ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های شوراها باشیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: اینجانب فرا رسیدن روز شوراها را به اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت و سربلندی بیش از پیش شوراهای استان را دارم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • شوراها به‌عنوان نماد مردم سالاری تقویت شوند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد