Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علیرضا حیدری نیا»  شامگاه جمعه در حاشیه مراسم اختتامیه رزمایش اقتدار و امنیت در نورالشهدای شهر پردیس به خبرنگاران گفت: با فراخوان همزمان تمام گردان‌های الی بیت المقدس، امام علی(ع)،امام حسین(ع) و گردان‌های کوثر خواهران در سراسر استان تهران به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، رزمایش اقتدار و امنیت برگزارشد.

وی با بیان اینکه در حدود ۲۰ روز دیگر به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر وروستا، انتخابات میان دوره ای مجلس در تهران و انتخابات میان دوره ای خبرگان باقی مانده است، اظهار داشت: سپاه و بسیج به عنوان نهادهای انقلابی به برگزاری انتخابات کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران ادامه داد: در انتخابات پیش رو بسیجیان موظف به شورآفرینی و امید آفرینی در بین مردم برای حضور حداکثری در انتخابات هستند.

حیدرنیا گفت: ایجاد امینت پایدار در زمان برگزاری انتخابات یکی دیگر از وظایف بسیج است، دشمنان ما تلاش می کنند تا مانع از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شوند و نیروهای بسیج با کمک نیروهای انتظامی و دستگاه‌های امنیتی، نقشه های دشمنان را برای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات نقش بر آب می کنند.

وی ادامه داد: وظیفه سوم بسیجیان کمک به برگزاری انتخابات سالم و به دور از تخلف است و اگر کاندیدایی تخلفی مرتکب شد نیروهای بسیجی با ورود به عرصه مانع از تخلف خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران با بیان اینکه تعداد زیادی از خواهران و برادران بسیجی که در این رزمایش حضور دارند از قشر جوانان هستند، اظهار داشت: دشمنان ما با راه اندازی جنگ ادارکی، عقاید جوانان ما را نشانه گرفتند و امروز شاهد شکست دشمن در حوزه جنگ ادارکی با حضور پرشور و پر رنگ جوانان در این رزمایش هستیم.

حیدرنیا با اشاره به منویات مقام رهبری درباره انتخابات، توضیح داد: به فرمایش ایشان؛ انتخابات یک روز برگزار می شود اما سالهای سال در زندگی مردم تاثیر می گذارد و در این راستا به عنوان یک خادم به همه جوانان و فرزندانم حضور حداکثری در انتخابات را توصیه می کنم.

حضوریک هزار نفر بسیجی در رزمایش اقتدار و امنیت در پردیس

فرمانده ناحیه مقاومت علی بی موسی الرضا(ع)  شهرستان پردیس به خبرنگاران گفت: به مناسبت حماسه سوم خرداد، رزمایش اقتدار و امنیت با حضور بیش از یک هزار بسیجی در جوار مزار شهدای گمنام شهر پردیس«نورالشهدا» برگزار شد.

«ابراهیم گرمابدری» با بیان اینکه بسیجیان از گردان‌های الی بیت المقدس و گردان‌های امنیتی امام علی (ع)  در رزمایش حضور داشتند، توضیح داد:  این رزمایش در راستای تقویت توان دفاعی و امنیتی نیروها در مقابل ناآرامی ها برگزار شد تا شهروندان بدانند که نیروهای بسیج با هدف تامین آرامش و امنیت در کنار آنها هستند.

وی ادامه داد: بسیج برای خدمات رسانی به مردم  خود را در صف اول می بیند همانطور که در طرح بزرگ سردار سلیمانی برای مقابله با ویروس کرونا با تمام ظرفیت و توان در میدان حاضر شد و خدمات ارزنده و ارزشمندی ارائه کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت علی بی موسی الرضا(ع)  شهرستان پردیس گفت: در انتخابات پیش رو نیزبسیجیان با حضور حداکثری در کنار مردم هستند.

رزمایش اقتدار و امنیت در ۱۴شهرستان استان تهران و ۱۸ ناحیه مقاومت طی روزهای ششم و هفتم خرداد برگزارشد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس انتخابات ۱۴۰۰ سپاه سید الشهدا پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس انتخابات ۱۴۰۰ سپاه سید الشهدا شهرستان پردیس انتخابات ۱۴۰۰ سپاه سید الشهدا اخبار کنکور رزمایش اقتدار و امنیت برگزاری انتخابات حضور حداکثری استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت

اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران روز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عبدالوهاب عبدی‌پور،جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی ۲هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه شهدا و رزمندگان باشت با میزبانی شهدا و خانواده‌های والا مقامشان و با حضور سردارفدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

عبدی پور در خصوص اجرای اجلاسیه شهدای شهرستان باشت افزود: اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان که از این تعداد دو شهید نیز گمنام هستند در روز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبشهت‌ماه از ساعت۹صبح در مصلی امام خمینی (ره) باشت برگزار خواهد شد. 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت افزود: مراحل کار فضاسازی مکان اجلاسیه در دست اقدام است و این آمادگی وجود دارد که با حضور اعم مردم به شکل باشکوهی برگزار شود. 

عبدی پور بیان کرد: اجلاسیه شهدا رأس ساعت ۹ صبح در مصلی نماز جمعه شهرستان باشت با حضور مسئولین کشوری و لشکری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم با سخنرانی سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد و به‌صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش خواهد شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در پایان گفت: از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان باشت و هم استانی‌های عزیز، خانواده‌های محترم شهدا و رزمندگان و ایثارگران برای شرکت در این اجلاسیه دعوت به عمل می‌آید.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • وظیفه شیعیان در دوران غیبت زمینه‌سازی و آماده کردن شرایط برای ظهور امام زمان(عج) است
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • گام بلند پتروشیمی پردیس در تامین امنیت غذایی جهان و حفظ محیط زیست