Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی بستری شدند که ارومیه با ۸۰، خوی با ۲۸ و میاندوآب با ۱۶ بیمار جدید بیشترین تعداد بستری را در استان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده افزود: در همین مدت نیز ۷ مورد فوت بر اثر کرونا ویروس در استان ثبت شد که با احتساب این فوتی‌ها تعداد جان باختگان این ویروس به ۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید

آمار مبتلایان به کرونا در مهاباد از مرز ۸ هزار نفر گذشت

او تصریح کرد: تعداد بستری‌شدگان در آی‌سی‌یو نیز ۲۰۲ نفر بوده که از این تعداد، ۳۱ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تاکید کرد: تنها راه پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، رعایت اصول بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست ها، پرهیز از تردد‌های غیرضروری و دوری از دورهمی‌های خانوادگی است.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کووید 19 علوم پزشکی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۰۸:۲۰ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در جاده مهاباد - سردشت انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید گزارش شد.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:این حادثه ۱ مصدوم داشت که بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی مصدوم حادثه به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی