Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@09:25:46 GMT

تمسخر گواردیولا توسط توخل پیش از فینال! (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۶۰۲۸

تمسخر گواردیولا توسط توخل پیش از فینال! (عکس)

فیلمی منتشر شده که نشان می دهد توماس توخل ادای پپ گواردیولا، سرمربی پرافتخار منچسترسیتی را درمی آورد.

به گزارش "ورزش سه"، امشب و در دیداری حساس و تعیین کننده، دو تیم انگلیسی منچسترسیتی و چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می روند و در نهایت برنده این دیدار فتح معتبرترین تورنمنت باشگاهی در دنیا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیتیزن ها برای اولین بار در تاریخ حیات خود به این مرحله رسیده اند و قصد دارند سه گانه تاریخی خود را تکمیل بکنند. چلسی نیز که فصل را ضعیف شروع کرد، با حضور توماس توخل به جای فرانک لمپارد متحول شده و در نهایت به فینال لیگ قهرمانان راه یافت.

 

 

اما تصاویری در شبکه های اجتماعی دست به دست شده که نشان می دهد توماس توخل در حال شوخی کردن با پپ گواردیولا است. سرمربی 47 ساله چلسی در بالکن هتل و در مقابل چند بازیکن چلسی رفتار گواردیولا در کنار زمین و دستورات تاکتیکی او به خصوص هنگام عصبانیت را تقلید کرده و در نهایت هم مانند پپ از روی تاسف دست به پیشانی خود می زند؛ رفتارهایی که بارها از سرمربی پرافتخار سیتی در کنار زمین دیده ایم.

 

البته از لحن و رفتار توماس توخل پیداست که او در حال شوخی کردن با گواردیولاست. سرمربی چلسی همیشه به نیکی از گواردیولا یاد کرده و او را بهترین سرمربی دنیای فوتبال دانسته است. البته در پایان ویدئو توماس توخل به سمت فیلمبردار بازگشته و دست تکان می دهد و پس در واقع او از این ویدئو و احتمال انتشار آن باخبر بوده است.

 

 

به هر حال باید منتظر واکنش احتمالی پپ گواردیولا و توماس توخل در پایان مسابقه بود، زیرا بعید است خبرنگاران به راحتی از کنار چنین سوژه ای عبور بکنند.

 

سرمربی آلمانی چلسی با پیروزی در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی، به دنبال کسب اولین جام قهرمانی خود در قامت هدایت آبی پوشان لندن از زمان تصدی پست سرمربیگری این تیم در ماه ژانویه است.

 

چلسی پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی توماس توخل (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی توماس توخل سرمربی پپ گواردیولا توماس توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم

دیدیه دروگبا (2) و فرانک لمپارد برای چلسی در این مسابقه گلزنی کردند و دو گل لیورپول نیز توسط فرناندو تورس و رایان بابل به ثمر رسید.

دانلود (46.8MB)

دیگر خبرها

  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • دریسن: امیدواریم توماس توخل بایرن مونیخ را با جام اروپایی ترک کند
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم