Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر محمد حجازی که صبح امروز در سازمان بسیج برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌ها و شخصیت‌های این شهید،گفت: سردار حجازی از جوانی عمر خود را در مسیر انقلاب گذاشت و ۴۰ سال تلاش و مجاهدت کرد.

وی افزود: جوانان و همه ما باید این شهید را الگو قرار دهیم و شیوه زندگی را از شهدایی همچون سردار حجازی و حاج قاسم یاد بگیریم که عمرشان را در راه خدا گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به جنگ ۱۲ روزه مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: جنگ ۱۲ روزه و مقاومت جانانه فلسطینیان گویای همه‌چیز است و توان مقاومت را باید از زبان دشمنان شنید، دیدیم که فرمانده سنتکام آمریکایی‌ها چه گفت، آنها اعتراف کردند که ایران برتری هوایی بلکه برتری نظامی را از آنها گرفته است.

سردار حاجی زاد گفت: این پیروزی‌ها و شکست‌های پی در پی استکبار جهانی و صهیونیسم‌ها تنها مختص به سرزمین‌های اشغالی، لبنان، سوریه، ایران، عراق و یمن نیست و آنها باید جمع کنند و بروند.

وی با بیان اینکه با فروپاشی رژیم صهیونیستی،آمریکا نیز فرو خواهد ریخت،گفت: همه آنهایی که در جهان ظلم کردن نیز فرو خواهند ریخت و ان‌ شاءالله در آینده شاهد موفقیت‌ها و پیروزی‌های بزرگ خواهیم بود و پیروزی‌های بزرگ‌تر پیش روست.

کد خبر 5222615 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: سرزمین های اشغالی نیروی هوافضای سپاه ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی سردار امیرعلی حاجی زاده سردار حجازی انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان آیت الله سید ابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف صحن مجلس علیرضا زاکانی انتخابات ریاست جمهوری اسحاق جهانگیری برجام ریاست جمهوری فلسطین سعید جلیلی نبرد شمشیر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد

اسامه حمدان در گفتگو با المنار به وضعیت کنونی مقاومت در غزه اشاره کرد و افزود: اقدامات میدانی هماهنگ و رایزنی دائمی بین محور مقاومت وجود دارد و یکی از مهمترین نتایج این نبرد افزایش ظرفیت و قدرت محور مقاومت است.

به گزارش ایرنا؛ این عضو ارشد حماس با بیان اینکه رژیم اشغالگر همچنان از توانایی مقاومت در غزه شگفت زده است، گفت: مقاومت وارد مرحله درگیری دائمی با دشمن اسرائیلی شده است.

وی در ادامه با تاکید براینکه قدرت مقاومت همچنان بالاست و تیپ‌های نخبه صهیونیستی در نوار غزه از هم پاشیده است، افزود: دشمن اسرائیلی بر روی کاهش توان مقاومت امید بسته بود، اما مقاومت آماده بود.

حمدان همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر قدرت و توان مقاومت همچنان در سطحی عالی قرار دارد، گفت: مقاومت در سلامت کامل به سر می‌برد و دشمن اکنون با این سوال راهبردی مواجه است که این نبرد تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

این عضو ارشد حماس در ادامه با تاکید براینکه ما با محمد ضیف و یحیی السنوار به طور دائم در ارتباط هستیم، افزود: تماس‌ها بین رهبران مقاومت در نوار غزه و دفتر سیاسی حماس به شیوه‌های مشخصی ادامه دارد و رهبران مقاومت از نزدیک در جریان اوضاع میدانی قرار دارند.

وی در ادامه به عملیات وعده صادق ایران که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه انجام شد، اشاره کرد و گفت: آنچه در جریان پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی شاهد بودیم، پایه‌گذار مرحله تازه‌ای شد و یکی از مهمترین نتایج این نبرد قدرت گرفتن هرچه بیشتر محور مقاومت بود.

حمدان همچنین درباره تهدید صهیونیست‌ها برای حمله به رفح، افزود: در صورتی که دشمن اقدام به حمله زمینی به رفح کند، مذاکرات متوقف خواهد شد، زیرا مقاومت زیر آتش مذاکره نمی‌کند.

وی با تاکید براینکه دشمن می‌خواهد با عملیات رفح از همه باج‌گیری کند، گفت: در صورت حمله زمینی دشمن به رفح، مقاومت اقدامات میدانی مدنظر خواهد داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد