Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@19:24:15 GMT

حضور قطعی امین حیایی در «ساخت ایران ۳»

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۶۱۴۶

حضور قطعی امین حیایی در «ساخت ایران ۳»

پس از مطرح شدن نام های مختلفی از جمله برزو نیک نژاد و محمدحسین لطیفی، سرانجام بهمن گودرزی به عنوان کارگردان فصل سوم سریال «ساخت ایران» انتخاب شد و امین حیایی به طور قطعی به عنوان بازیگر در این سریال حضور دارد.

به گزارش برنا؛  پس از مطرح شدن نام های مختلفی از جمله برزو نیک نژاد و محمدحسین لطیفی، سرانجام بهمن گودرزی به عنوان کارگردان فصل سوم سریال «ساخت ایران» انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی پیش از این ساخت فیلم های «شیش و بش»، «آتیش بازی» و «ثبت با سند برابر است» را در کارنامه دارد و «ساخت ایران» نخستین تجربه سریال سازی او در شبکه نمایش خانگی محسوب می شود.

تاکنون حضور امین حیایی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در سریال قطعی شده است. هنوز مشخص نیست محمدرضا گلزار که در کنار حیایی نقش های اصلی دو فصل قبل را بازی کردند در این فصل حضور داشته باشد.

قرار است بخش هایی از فصل سوم «ساخت ایران» در خارج از کشور فیلمبرداری شود و محصول اختصاصی پلتفرم فیلیمو است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ساخت فیلم محمدرضا گلزار بازی تلویزیون سینما بازیگر کارگردان امین حیایی بهمن گودرزی برزو نیک نژاد ساخت ایران ۳ ساخت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست پرسش و پاسخ با عوامل سریال تلویزیونی «نون خ ۵» با حضور مسعود کریمی خضرا مدیرگروه طنز سیما فیلم، مهدی فرجی، تهیه‌کننده و صهبا شرافتی، کاظم نوربخش و ماشاءالله وروایی بازیگران سریال ظهر امروز (سه شنبه ۱۱ اردیبهشت» در سالن  مشاهیر اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد. این جلسه پس از حضور یک ساعته این افراد در واحد پاسخگویی به مخاطبان سازمان (سامانه ۱۶۲)  رقم خورد. 

در ابتدای این نشست، حسین قرایی مدیرروابط عموی سازمان صداوسیما عنوان کرد تهیه کننده و بازیگران این سریال در طول یک ساعت حضور در سامانه ۱۶، پاسخگوی ۲۲۷ تماس مخاطبان سریال شده‌اند.

در ادامه، مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیون «نون خ» با اشاره به این که فصل پنجم این مجموعه نسبت به فصل‌های قبلی با افزایش مخاطب روبه رو بوده است افزود: یکی از دلایل این افزایش و گستره وسیع مخاطبان این بود که ما در فصل پنجم سراغ یکی دیگر از قومیت‌های کشورمان یعنی قوم بلوچ در استان سیستان و بلوچستان رفتیم.

وی افزود: در حوزه تولید برنامه و سریال‌سازی، پرداخت به مذهب و قومیت‌ها، ۲ خط قرمز سازمان صداوسیما است.خوشبختانه با جلساتی که با مدیران سازمان صداوسیما داشتیم والبته با درکی که نویسنده و کارگردان و عوامل سریال «نون خ» از این موارد داشتند، این مجموعه توانست به این دو خط قرمز نزدیک شود آن هم بدون این که به دنبال شکستن آنها باشد.

فرجی درباره  احتمال ساخت فصل ششم تاکید کرد: صحبت کردن درباره  فصل  ششم  زود است. آقای آقاخانی  قبلاً پستی گذاشت و گفت این فصل پایانی بر مجموعه «نون.خ» است اما باید ببینیم در ادامه چه شرایطی پیش خواهد آمد.

فرجی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا، توضیحاتی را درباره ادعای شکایت حسین صفامنش خواننده کردزبان از سعید آقاخانی به خاطر استفاده بی اجازه از یکی از آهنگ‌هایش نیز پاسخ داد.

این خبر در حال تکمیل است....

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • نشان دادن کولبرها، «نون خ ۵» را جذاب کرد/تصمیمی برای ساخت فصل بعد وجود ندارد
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند