Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام گفت: نتیجه مثبت آزمایش‌های کرونا در این شهرستان نسبت به ۲ هفته پیش افزایش یافته است.

به گزارش قدس آنلاین،  دکتر محمد افکار افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در این شهرستان جان خود را از دست داده است و هم اکنون ۱۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش عفونی بیمارستان سجادیه تربت جام بستری هستند که حال یک نفر از آنها مساعد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون افزون بر چهار هزار و ۲۱۷ نفر در ۲ شهرستان صالح آباد و تربت جام به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که از این تعداد ۳۲۶ تن جان خود را از دست داده اند.

رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: طی شبانه روز گذشته ۲۴ بیمار قطعی مبتلا به این ویروس همه گیر در این شهرستان شناسایی شده اند.

افکار افزود: از مردم شیعه و اهل سنت این منطقه مرزی درخواست می کنیم با رعایت کردن دستورالعملهای بهداشتی به قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند.

وی به تزریق واکسن کرونا به سالمندان بالای ۸۰ سال این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: با شناسایی جامعه هدف سالمندان بالای ۸۰ سال در شهرستان تربت جام در مرحله نخست، تزریق ۱۰۰ درصد واکسن کرونای این افراد صورت گرفته است همچنین به ۵۰ درصد افراد بالای ۷۵ سال این شهرستان تزریق واکسن کووید ۱۹ انجام شده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: همکاری عموم مردم در عمل به دستورهای بهداشتی پیشگیرانه ظرف چند هفته اخیر موجب شده است تا وضعیت شیوع ویروس کرونا در تربت‌جام از رنگ قرمز به رنگ زرد تغییر یافته و به سمت بهبودی نسبی حرکت کند و بدون شک اگر موازین بهداشتی در این شهرستان رعایت نشود شرایط و وضعیت این ویروس در این منطقه تغییر خواهد کرد که این خود نگران کننده است.

افکار ادامه داد: با این وجود هرگونه اجتماع به بهانه عروسی، عزاداری و یا هر عنوان دیگر همچنان ممنوع است و از شهروندان درخواست می‌شود ضمن رعایت اکید پروتکلهای بهداشتی پیشگیرانه، در صورت مشاهده هرگونه مراسم‌ جمعی مراتب را به فوریت به اطلاع مراجع قضایی برسانند.  

مرکز شهرستان ۲۴۰ هزار نفری تربت‌جام در فاصله ۱۶۷ کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است.  

با فوت ۱۸۴ تن دیگر از هموطنان مبتلا به کووید ۱۹ طی شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۷۹ هزار و ۵۶۸ تن رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام کرونا تربت جام کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در همایش فرهنگیان این شهرستان با اشاره به ساخت ۴ واحد آموزشی در این شهرستان گفت: این واحد‌های آموزشی با اعتبارات دولتی و مشارکت خیران در شهر صومعه سرا، تولم شهر ، گوراب زرمیخ و روستای تنیان سخته می‌شود.
سید کاظم دلخوش افزود: در سال تحصیلی جاری ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز طرح‌های ورزشی و بهداشتی، ایمن سازی سالن‌های ورزشی، خرید وسایل ورزشی و بهداشتی هزینه شده است.
وی همچنین از پیگیری و تلاش نمایندگان مجلس برای احقاق حقوق فرهنگیان ، رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان خبرداد.

دیگر خبرها

  • عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • خطر حمله قلبی در این بیماران بیشتر است
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • افزایش ابتلا به آسم با مصرف این مواد غذایی
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل