Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@07:19:35 GMT

محسن رضایی: دولت من دولت هیچ جناح خاصی نیست

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۶۹۶۵

محسن رضایی: دولت من دولت هیچ جناح خاصی نیست

 ایلنا: محسن رضایی میرقائد در حاشیه بازدید از یکی از محلات جنوب شهر تهران افزود: مردم، ولی نعمت ما هستند، مردمی که عزیزانشان را برای امنیت ما دادند و زندگی خود را وقف انقلاب کردند، اما با دیدن وضعیت زندگی آن‌ها شرمنده می‌شویم که هیچ جوابی نداریم.

وی اضافه کرد: باید با تلاش مضاعف این مشکلات را از سر راه مردم برطرف کنیم و تنها راهی که پیش روی ماست تا خدا ما را ببخشد این است که امکانات دولت را برای درست کردن این وضعیت بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از برنامه‌های دولت ما، حل مساله مسکن از طریق بازسازی و احیای بافت‌های فرسوده است.

رضایی با اشاره به مشکلات طرح شده در این بازدید از سوی مردم افزود: در همین محله دیدیم که یک آقایی زمینی را گرفته و چند طبقه در آن ساخته، اما کوچه‌ای را که قبلا باز بوده بسته و راه تردد خودرو‌ها را گرفته است و اگر فردا کسی در این محله بیمار شود، آمبولانس نمی‌تواند تردد کند ضمن اینکه اقدامی برای جبران این ضرر که به زندگی مردم وارد شده، انجام نشده است.

وی ادامه داد: خیلی از مردم این منطقه که برای کشور فداکاری و جانبازی هم کرده اند می‌گویند فرزندانشان بیکار هستند که باید برای رفع این مشکلات اقدامی جدی انجام شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت من دولت محرومان، دولت مردم و دولت همه ایرانیان است تاکید کرد: دولت من دولت هیچ جناح خاصی نیست.

وی افزود: اولویت اول دولت ما، اصلاح معیشت و مسکن مردم و خارج کردن محرومیت از زندگی مردم است.

رضایی همچنین با اشاره به اینکه در این بازدید با چند خانواده که بیمار خاص داشتند ملاقات و در جریان کمبود دارو‌های مورد نیاز آن‌ها قرار گرفته است، گفت: بیماران خاص و صعب‌العلاج افرادی هستند که نمی‌توانند برای تهیه دارو به داروخانه مراجعه کنند و اسامی و محل سکونت آن‌ها همگی موجود است و ان شاءالله دارو‌های کمیاب را باید درب خانه آن‌ها رسانده و آن‌ها را از رنج و عذاب تهیه دارو‌های خاص آزاد خواهیم کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: محسن رضایی نامزد انتخابات 1400 دولت محرومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای شهر شبستر رمز موفقیت شورا و شهرداری را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت و نماینده عالی دولت در شهرستان، همکاری و همراهی مطلوب با این دو نهاد را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد.

وی با اشاره به لزوم تعامل شورا و شهرداری با دیگر دستگاه‌های خدمت رسان، افزود: شورای اسلامی شهر نهادی مردمی برای هم اندیشی و برنامه ریزی مناسب و اصولی در جهت توانمندسازی دولت برای خدمت رسانی به مردم است.

مطهری با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم جلب رضایت و خدمت صادقانه به مردم از مهم‌ترین اهداف مدیران دستگاه‌های اجرایی است، گفت: در کنار تلاش‌های شبانه روزی کارکنان و مدیران شهرداری، نقش اعضای شورای شهر که مجموعه را در جهت پیشبرد برنامه‌ها و مشکلات یاری می‌نمایند انکار ناپذیر است.

وی در پایان ضمن بیان این مطلب که امیدوارم با تعامل، همدلی و همفکری بتوانیم در جهت رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین پیشرفت پروژه‌های زیر بنایی گام‌های اساسی برداریم، ابراز داشت: باید در مسئولیت‌های محدود خدمت به مردم از شعار زدگی دوری و به معنای واقعی عملگرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

کد خبر 6087002

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: هنوز در خصوص دیدار بایدن و اردوغان برنامه‌ریزی نشده است
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود