Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نخستین گروه از دانشجویان  و اتباع ایرانی در هند که به دلیل قطع پروازها در اثر تدابیر و دستورالعمل‌های پیش بینی شده برای مقابله با گسترش کرونا در هند گرفتار شده بودند، با هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در هند شامگاه جمعه هفتم خرداد ماه با یک فروند هواپیمای شرکت هواپیمایی ماهان با رعایت همه دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا از دهلی نو عازم تهران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

هواپیمای حامل این گروه بامداد امروز (شنبه) وارد تهران شد.

 

 

 

این گروه پس از ورود، مجددا مطابق دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در تهران تحت قرنطینه قرار خواهند گرفت. بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، افراد مزبور به محض ورود به ایران در هتل مجاور فرودگاه امام خمینی (ره) دو هفته قرنطینه خواهند شد و در روز پنجم قرنطینه اگر تست دوم کرونای آنها منفی شود، به آنها اجازه خروج از هتل داده خواهد شد.

گفتنی است پیش از این بخش کنسولی وزارت امور خارجه به محض ابلاغ ستاد ملی کرونا مبنی بر قطع پروازهای ورودی و خروجی به کشورهای هند و پاکستان، موضوع را از طرق مختلف در تماس با مقامات ذیربط وزارت راه،  مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری، مقامات وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا مورد پیگیری جدی قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سفارت ایران در هند قرنطینه دانشجویان ایرانی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی

اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران، ظهر امروز شنبه ۸ اردیبهشت در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075855 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • تجمع دانشجویان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • ببینید/ بدرقه حاجیان با نوای «چاوشی‌خوانی»
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست