Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به این‌که مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۴۰ میلیون تومان جعاله می‌شود.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از ایسنا، بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن نشان می‌دهد که تسه (اوراق) سال ۱۳۹۸ برای خردادماه ۵۲ هزار و ۲۶۰ تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در تیرماه با قیمت۵۵ هزار و ۵۰۰ تومان، در مردادماه با قیمت ۵۵ هزار و ۹۰۰ تومان و در شهریورماه سال ۱۳۹۸ نیز با قیمت ۵۶ هزار و ۶۰۰ تومان داد و ستد می‌شود.

قیمت اوراق مهرماه، آبان‌ماه و آذرماه سال ۱۳۹۸ نیز به ترتیب ۵۵ هزار و ۳۰۰ تومان، ۵۴ هزار و ۷۰۰ تومان و ۵۳ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت دارند.

همچنین هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در دی‌ماه و بهمن‌ماه همان سال با قیمت ۵۴ هزار و ۲۰۰ تومان و در اسفندماه نیز با قیمت ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود.

قیمت تسه از فروردین‌ماه تا اسفندماه سال ۱۳۹۹

همچنین برای سال ۱۳۹۹ تسه فروردین‌ماه ۵۵ هزار و ۱۰۰ تومان، اردیبهشت‌ماه ۵۴ هزار و ۲۰۰ تومان و خردادماه ۵۶ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت دارند.

هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در تیرماه سال گذشته با قیمت ۵۴ هزار و ۳۰۰ تومان، در مردادماه ۵۷ هزار و ۲۰۰ تومان و در شهریورماه ۵۶ هزار و ۶۰۰ تومان داد و ستد می‌شود.

این اوراق در مهرماه، آبان‌ماه و آذرماه سال ۱۳۹۹ نیز به ترتیب ۵۴ هزار و ۴۰۰ تومان، ۵۴ هزار و ۳۰۰ تومان و ۵۴ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت دارند.

اوراق تسهیلات مسکن در دی‌ماه سال گذشته با قیمت ۵۴ هزار و ۷۰۰ تومان، در بهمن‌ماه با قیمت ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان و در اسفندماه با قیمت ۵۴ هزار و ۶۰۰ تومان معامله می‌شود که این گزارش نیز براساس قیمت اسفندماه سال گذشته نوشته شده است.

قیمت اوراق برای مجردها و متاهل‌های تهرانی

براین اساس، با توجه به این‌که مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۴۰ میلیون تومان جعاله می‌شود برای دریافت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات باید ۲۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کند که هزینه این تعداد اوراق با تسه ۵۴ هزار و ۶۰۰ تومانی، ۱۰ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان می‌شود.

همچنین با در نظر گرفتن ۴۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۸۰ ورق به مبلغ چهار میلیون و ۳۶۸ هزار تومان خریداری کنند مجموع هزینه خرید اوراق به ۱۵ میلیون و ۲۸۸ هزار تومان می‌رسد.

زوج‌های تهرانی نیز برهمین اساس می‌توانند تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۴۰ میلیون توان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین زوجین باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۲۱ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه چهار میلیون و ۳۶۸ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۸۰ درصد تسهیلات مسکن خریداری کنند در مجموع باید ۲۶ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان پرداخت کنند.

قیمت اوراق در سایر استان‌ها

سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر به ۸۰ میلیون تومان رسیده است که برای آن باید ۱۶۰ برگه خریداری شود که هزینه آن هشت میلیون و ۷۳۶ هزار تومان است.

این وام برای سایر مناطق شهری ۶۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که باید برای آن ۱۲۰ برگه خریداری شود که هزینه آن شش میلیون و ۶۹۶ هزار تومان می‌شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وام مسکن بانک مسکن پول نیوز وام جعاله ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات اوراق تسهیلات مسکن قیمت ۵۴ هزار هزار و ۷۰۰ تومان هزار و ۶۰۰ تومان ۴۰ میلیون تومان هزار تومان ماه با قیمت تومان قیمت قیمت اوراق برای آن ماه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان