Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر از تولید بیش از ۲۶ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۶۰۰ عدد انواع سرنگ از ابتدای سال جاری تاکنون در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران وابسته به این سازمان خبر داد.

به گزارش برنا؛ علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر روز گذشته با اعلام این خبر گفت: در مدت یاد شده این تعداد سرنگ در اندازه های ۲، ۵ و ۱۰ میلی لیتری سه تکه و دو تکه و سرنگ انسولین در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران وابسته به سازمان تدارکات پزشکی تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: سرنگ سه تکه و دو تکه تولیدی این شرکت دارای قسمت لاستیکی موسوم به گسکت هستند که علاوه بر غیر تب زا و زیست سازگار بودن، در تولید آنها از سوزن استیل ضدزنگ و دارای پوشش سیلیکونی استفاده شده است.

مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر توضیح داد: سرنگ های ۲، ۳، ۵ و ۱۰ میلی لیتری همراه با سر سوزن زیر جلدی برای تزریق مایعات به بدن و همچنین خارج ساختن آنها از بدن مورد استفاده قرار می گیرند و در سرنگ ۱۰ میلی لیتر از رابر استاپر سیلیکونیزه برای حرکت یکنواخت و منظم پلاگر در درون بارل استفاده شده ضمن اینکه این قطعه مانع از نشتی مایعات در هنگام استفاده می شود.

عسکری استریل، یکبار مصرف، غیر تب زا و زیست سازگار، سوزن استیل ضد زنگ و دارای پوشش سیلیکونی برای ورود آسان و بدون درد و یکنواخت به بدن را از مزایای این سرنگ های تولیدی در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران عنوان کرد.

او اضافه کرد: شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران از زیرمجموعه این سازمان و یکی از مجتمع های صنعتی تولید تجهیزات پزشکی یک بار مصرف در ایران است که محصولاتی همچون انواع صافی های دیالیز، ست دیالیز، سوزن فیستولای وریدی و شریانی، ست تالاسمی، آنژیوکت، سوبگ، بی بگ، محلول دیالیز، محلول ضد عفونی کننده دست، ماسک سه لایه، شیلد و نظایر آن از دیگر تولیدات اصلی این شرکت در حال حاضر محسوب می شود.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وظایف عمده ای را در سطح ملی و بین المللی برعهده دارد. این اهداف عبارت است از تلاش برای تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان ها و کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون درنظرگرفتن هرگونه تبعیض میان آنها است.

کمک به تأمین داروهای مورد نیاز کشور، تأمین مواد اولیه دارویی، مکمل های غذایی و رژیمی و تجهیزات پزشکی، تکمیل، توسعه و راه اندازی واحدهای جدید دارویی و لوازم پزشکی در شرکت های تحت پوشش، انجام فعالیت های تحقیقاتی، فنی و مهندسی و خدمات در بخش سلامت جامعه و فعالیت هایی که در راستای اهداف سلامت جامعه مفید فایده باشند برخی از وظایف سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر است.

سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر به عنوان یک هلدینگ دارویی و تجهیزات پزشکی با مجموعه ای از کارخانه های تولید دارو، تجهیزات پزشکی، مواد اولیه گیاهان دارویی و با در اختیار داشتن شرکت پخش دارویی سراسری، شرکت بازرگانی و داروخانه های تخصصی و فوق تخصصی تلاش دارد ضمن ارائه بهترین خدمات به مردم شریف ایران، نقش به سزایی در ارتقاء نظام سلامت جامعه ایفا کند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی ایران پوشش ماسک جمهوری اسلامی ایران سلامت جامعه جمعیت هلال احمر هلال احمر تجهیزات پزشکی هلال احمر سرنگ سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در ۱۲ استان طی چهار روز گذشته خبرداد.

بابک محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به مناطق تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی در کشور گفت: از چهارم اردیبهشت ماه تا صبح امروز در ۵۶ شهرستان از ١٢ استان شامل اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد خدمات امدادی مربوط به سیل و آبگرفتگی ارائه شد.

وی با بیان اینکه امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درپی اعلام هشدار سازمان هواشناسی در این استان‌ها در آماده‌باش کامل قرار داشتند، گفت: در این مدت زمان، به ۳۰۷۱ نفر امدادرسانی شد که از این تعداد ۱۹۱ نفر اسکان اضطراری داده شده و ۱۲۲ نفر نیز به مناطق امن انتقال داده شدند. همچنین امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۸۷ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۱۸۰ تیم عملیاتی، شامل ۶۹۰ امدادگر در این ماموریت‌ها مشارکت داشتند، گفت: در این چهار روز ۸۷ عملیات امدادی به اجرا درآمد و در جریان آن ٢٥ تخته چادر، ٤٢١ تخته پتو، ٢٤٦ تخته موکت، ٥٩١ کیلوگرم نایلون، ٢٣٠ بسته غذایی، ٣٥٦ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند