Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به افتتاح خانه موزه شهیدان زین الدین،گفت: تصمیم داریم قم را به‌عنوان یکی از قطب‌های تورهای راهیان نور در سطح کشور مطرح کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالقاسم مقیمی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا،  اظهار داشت:افتتاح خانه موزه شهیدان زین الدین اولین گام در مسیر تبدیل قم به‌عنوان یکی از قطب‌های تورهای راهیان نور در سطح کشور مطرح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:این محل به‌زودی با همکاری این خانواده شهید و با ردیف بودجه‌ای که از سوی شورای اسلامی ش هر قم در نظر گرفته شده به تملک شهرداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی با اشاره به اینکه تاکنون برای این مجموعه بیش ازهفت میلیارد هزینه شده است، گفت: تاکنون محفلی که متعلق به شهدا باشد و بتوان در آن برنامه‌های فرهنگی برگزار کرد در قم نداشتیم، این محل هم‌اکنون برای سلسله برنامه‌های فرهنگی هنری برای شهدا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی اضافه کرد:  ۵۸۰ میلیون تومان آن در زمینه تولید محتوا و تعمیرات ابنیه و ۲۰۰ میلیون تومان نیز توسط منطقه هفت صرف محوطه‌سازی شده است.

مقیمی با اشاره به اهداف این پروژه گفت: ایجاد نخستین خانه موزه رسمی شهر قم، ایجاد یک مرکز فرهنگی در مرکز شهر، ایجاد مرکز تولیدات فرهنگی در گستره تاریخ شفاهی قم با موضوع‌های انقلاب اسلامی و مرکز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف ایجاد این خانه موزه به شمار می‌رود.
وی اضافه کرد: همچنین مقصد گردشگری تورهای ایثار و شهادت و کاروان راهیان نور، معرفی مفاخر شهید، ارتقاء سطح هویت شهروندی و احساس تعلق به شهر، الگوسازی برای پیوند جوانان و شهدا از دیگر اهداف ایجاد این محوطه است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی ادامه داد:معرفی شاخص‌ترین شهدای هشت سال دفاع مقدس قم، تولید نخستین محصول محتوایی جامع ایجادشده پیرامون شهید زین‌الدین از دیگر شاخص ها و ویژگی های این مجموعه است.

وی خاطرنشان کرد: ارائه تمام مستندات و مفاهیم و المان‌ها به سه زبان، معرفی تمام شهدای استان، تولید المان‌های فاخر هنری و  الگوسازی خانه موزه‌ها برای شهرداری در شهر قم از دیگر ویژگی‌های این پروژه به شمار می‌رود.

مقیمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به‌زودی خانه موزه شهید شفیعی نیز رونمایی می‌شود، گفت: این ملک با همکاری خانواده شهید شفیعی در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده خانه شهید فخری زاده از شهدای هسته‌ای نیز به عنوان خانه موزه از سوی سازمان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خانه موزه شهید فرهنگی هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس

هرمزگان-جام جم انلاین-کلینیک دندانپزشکی و درمانگاه شهید مدافع حرم رضا زارعی امروز با حضور معاون اول رئیس قوه قضاییه در بندرعباس به بهره برداری رسید.

رئیس قوه قضاییه در این مراسم گفت: این کلینیک در زمینی به مساحت ۹۰۰ مترمربع شامل ایستگاه پرستاری، دندانپزشکی کودکان و هفت واحد دندانپزشکی، داروخانه، اتاق استریل و احیاء است.


حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی افزود: برای این کلینک دندانپزشکی و درمانگاه حدود ۸ میلیارد تومان با کمک خیران هزینه شده است.


وی گفت: عموم مردم هم می‌توانند از خدمات این کلینک دندانپزشکی و درمانگاه استفاده کنند.
حجت الاسلام و المسلمین خلیلی معاون اول رئیس قوه قضاییه با خانواده شهید قدس، رضا زارعی هم دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • خانه موزه‌ای در تهران که نماد عقل و عشق است
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است