Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران به دلیل شکست مقابل ژاپن در لیگ ملت‌های 2021 با یک پله سقوط در رنکینگ فدراسیون جهانی روبرو شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های 2021 روز گذشته مقابل ژاپن قرار گرفت و 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 22 و 26 بر 24 مغلوب حریف خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکست موجب شد تا والیبال ایران که در رده هشتم جدول رده بندی فدراسیون جهانی قرار داشت، جای خود را به ژاپن بدهد. به این ترتیب تیم ملی ایران به رده نهم سقوط کرد و ژاپنی‌ها با یک پله صعود در هشتم قرار گرفتند.

شکست 3 بر صفر مقابل ژاپن تبعات سنگینی برای والیبال ایران داشت. در واقع زنگ خطر برای والیبال ایران به صدا در آمد و اهالی این رشته امیدوارند که تیم کشورمان هرچه زودتر بتواند به دوران اوج خود بازگردد.

شاگردان ولادیمیر آلکنو امروز از ساعت 14:30 باید در دومین مسابقه خود در رقابت های لیگ ملت‌های 2021 مقابل روسیه صف‌آرایی کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز لیگ ملتهای والیبال مانده است، صفحه لیگ ملتهای والیبال وابسته به فدراسیون جهانی، پوریا حسین‌خانزاده ستاره جوان تیم ملی والیبال را سوژه یکی از پست های خود در اینستاگرام قرار داد.

این صفحه با قرار دادن عکس و ویدیو هایی از عملکرد پوریا حسین خانزاده در برابر تیم ملی والیبال چین در سال گذشته نوشت: "دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در بازی هفته اول لیگ ملتهای والیبال فصل 2023 برابر چین توانست شانزده امتیاز که شامل چهارده حمله، یک دفاع و یک امتیاز سرویس بود، کسب کند."

پوریا حسین خانزاده در فصل 2023 لیگ ملتهای والیبال تنها در برابر چین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دیگر بازی ها کم فروغ ظاهر شده بود اما در این فصل عزم خود را برای درخشش در لیگ ملتها جزم کرده است و می خواهد خود را به عنوان مرد اول والیبال ایران به والیبال جهان معرفی کند.

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • ورژن ترسناک فوق‌ستاره: خوش به حال ژاپن و بلین