Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نصرتی از هدایت پارس جنوبی جم کناره گیری کرد.

به گزارش طرفداری، تیم پارس جنوبی جم در آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته اول با تک گل علی فاتح از روی نقطه پنالتی تیم مدعی مس کرمان را با شکست بدرقه کرد. محمد نصرتی سرمربی این تیم بعد از این برد با اعلام استعفا از  سمت خود، از جمع شاگردانش خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرتی درباره علت جدایی خود گفت:

واقعا از تک تک شاگردانم تشکر می کنم که با شرافت و به خاطر من در این دیدار حاضر شدند و با همه وجود بازی کردند. ما امسال شرایط خیلی بدی را تجربه کردیم و به رغم همه کمی ها و کاستی علاوه بر رقبا با مشکلات هم جنگیدیم.

نصرتی ادامه داد:

ما این فصل را با بردهای متوالی آغاز کردیم و چند هفته ابتدایی صدرنشین بودیم اما مشکلات کم کم بر روی مسائل فنی سایه انداخت و همه چیز را تحت الشعاع قرار داد.

نصرتی درباره مشکلات تیمش در این فصل تصریح کرد:

ما تا همین چند هفته قبل زمین تمرین ثابت نداشتیم. بازیکنان ما از داشتن حداقل امکانات محروم بودند. قرارداد بهترین بازیکن ما یکصد و پنجاه میلیون تومان اسن در حالیکه حریف امروز ما چند بازیکن با قرارداد بالای یک میلیارد در اختیار دارند. جالب اینکه همه بازیکنان ما کمتر از ۴٠ درصد دریافتی داشته اند!

نصرتی با انتقاد شدید از مدیران تیمش افزود:

هفته هاست بچه های ما را با وعده های دروغین فریب می دهند و دیگر نمی توانم با این شرایط ادامه دهم. من استعفای خودم را اعلام می کنم تا هرکسی که ادعای دل سوزی برای این تیم را دارد پا پیش بگذارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و با قضاوت رضا عادل پذیرای پیکان بود که این بازی با برتری ۲ به یک شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید.    در نیمه نخست، پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ برای میزبان گلزنی کرد تا بازی در ۴۵ دقیقه نخست با برتری شمس آذر به پایان برسد. در نیمه دوم و در شرایطی که نگاه‌ها به داور بازی و سوت پایان این دیدار بود در دقیقه ۸۹ حامد پاکدل کار را به تساوی کشاند تا پیکان به بازی بازگردد.   هنوز خوشحالی نیمکت‌نشینان خودروسازان تمام نشده بود که حسین گودرزی با ضربه‌ای تماشایی، دروازه پیکان را باز کرد تا شمس‌آذر به یک پیروزی ارزشمند برسد.   با این نتیجه شمس آذر قزوین با ۳۴ امتیاز در رتبه هفتم ایستاد و پیکان با ۲۵ امتیازی که داشت در جایگاه دوازدهم باقی ماند.   ترکیب ابتدایی شمس‌آذر:   علیرضا جعفرپور - محسن طرحانی - هومن ربیع‌زاده - محمدرضا رضایی - حسین گودرزی - علی آزادمنش - پوریا سرآبادانی - صادق البوصبیح - امیرمحمد نسایی - محمد پاپی - فراز امامعلی   سرمربی: سعید دقیقی   ترکیب ابتدایی پیکان:   محمد ناصری، محمد ستاری - محمد آژیر - امیرحسین صدقی - علی‌اکبر رنجبر - غلامرضا ثابت ایمانی - محمدجواد آزاده - محمدحسین فلاح -سامان نریمان جهان - فرشید اسماعیلی - علی قربانی   سرمربی:رضا عنایتی ­

دیگر خبرها

  • پایان هفته بارانی در استان سمنان
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان