Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: در پی مراجعه حضوری همراهی بیمار به پایگاه اورژانس شهر بار مبنی بر مشکل قلبی خانم ۵۸ ساله در کوه های این شهر، بلافاصله آمبولانس پایگاه شهر بار بعد از هماهنگی با مرکز ارتباطات نیشابور به محل حادثه اعزام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی افشار نیک ادامه داد: تیم اعزامی اورژانس ۱۱۵، بعد از طی مسافت طولانی و جاده کوهستانی هنگام رسیدن بر بالین بیمار توسط همراهیان بیمار مورد ضرب و شتم همراه با فحاشی و الفاظ رکیک قرار گرفتند.
وی افزود: در این حادثه کارشناس اورژانس ۱۱۵ از ناحیه سر و گردن و گوش مورد آسیب جدی قرار گرفت و علی رغم وضعیت جسمانی نامناسب به بیمار رسیدگی و ۴۵ دقیقه بیمار را احیای قلبی ریوی کرد.
افشار نیک ،در مورد ضرب و شتم پرسنل اورژانس، به‌خصوص در حین خدمت‌رسانی، از مراجع قضایی پیگیری موضوع تا حصول نتیجه و اعمال مجازات قانونی را خواستار شد.
او گفت: پیگیری این حادثه از طریق حراست و امور حقوقی دانشکده در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ضرب و شتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ زهرا سیدمعلمی گفت: پویش سلامت دهان و دندان با هدف آگاهی رسانی در خصوص­ اهمیت و نقش سلامت دهان و دندان در سلامت همه جانبه مردم برگزار شده است.
او افزود: در طی این پویش با انجام آگاهی رسانه‌ای، مردم در ارتباط با سلامت دهان و دندان با وظایف خود آشنا می‌شوند، افزایش سواد سلامت مردم در این زمینه هدف ما است.
سیدمعلمی ادامه داد: این پویش سه روزه است و روز نخست سلامت دهان دریچه سلامت نامیده شده چراکه ناحیه دهان می‌تواند یک دریچه‌ای برای سلامتی کل بدن و حتی سلامت روح و روان مشخص شود و ایفای نقش کند.
روز دوم پویش اختصاص دارد به کودکان، عموماً در مدارس حضور پیدا می‌کنیم و این آگاهی‌ها برای دانش آموزان انجام می‌شود و روز سوم آگاهی رسانی برای مسئولان و سایر سازمان‌های دولتی و نهاد‌های مردمی است که وظیفه و مسئولیت خود را در رابطه با سلامت دهان و دندان بدانند.
دانشگاه‌های کل کشور در قسمت معاونت‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت، دندانپزشکان و دانشکده‌های دندانپزشکی حتی بخشی از دندانپزشکان بخش خصوصی در این آگاهی رسانی همراه شدند و در طی این سه روز قرار است از طریق برنامه‌ها و پوستر‌ها و مطالبی که تهیه شده به مردم اطلاع رسانی شود.
۳ هزار و ۴۰۰ مر کز خدمات جامع سلامتی در سطح کشور آماده پذیرایی و خدمت رسانی به مردم در زمینه خدمات دندانپزشکی هستند.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به این زودی جایگزین پزشکان اورژانس نمی‌شود
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان