Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-04@21:24:11 GMT

از موج چهارم کرونا عبور کردیم +فیلم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۸۰۵۰

از موج چهارم کرونا عبور کردیم +فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای روحانی امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به عبور از موج چهارم کرونا، رعایت بیشتر دستور العمل‌های بهداشتی برای مقابله بیشتر با کرونا را خواستار شد و گفت: به یاری خدا هم از لحاظ ابتلا و هم از لحاظ فوتی‌های کرونا روند، روند کاهشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای روحانی افزود: طی هفته گذشته و ماقبل آن روند، روند کاهشی در کشور بوده که البته تذکرات لازم به دو سه استان جنوبی برای رعایت بیشتر دستور العمل‌ها داده شد و شرایط آن‌ها هنوز شرایط مناسبی نیست.
رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد: چند استانی که شرایط قرمز را دارند، بتوانند ظرف هفته جاری از موج چهارم عبور کنند، زمانی که ما به روز انتخابات می‌رسیم دیگر در سراسر کشور منطقه قرمز نداشته باشیم حتی امیدواریم که مناطق نارنجی ما به حداقل ممکن کاهش پیدا کند و مناطق ما به مناطق زرد تبدیل شود.
آقای روحانی با اشاره به اینکه طی ۱۶ ماه گذشته تلاش بر این بود که مردم امکانات بهداشتی لازم را در اختیار داشته باشند، دستورالعمل‌ها را مراعات کنند و وارد پیک‌های جدید نشویم، گفت: این که امسال وارد پیک چهارم شدیم دلیل آن متاسیون این ویروس بود.   تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
رئیس جمهور افزود: اگر این ویروس متاسیون نداشت و ویروس انگلیسی از مرز‌های عراق وارد کشور نمی‌شد، بسیار بعید بود که ما امروز شاهد موج چهارم باشیم که البته ما از موج چهارم در حال عبور هستیم.
آقای روحانی گفت: در همه استان‌ها از پیک عبور کردیم و روند به گونه‌ای است که در پیک چهارم زمانی که به اوج رسیدیم، روند سریع حالت کاهشی پیدا کرد و اگر زاویه این موج به سمت بالا بود مشکلات زیادی برای کشور بوجود می‌آمد.
رئیس جمهور افزود: گزارشات موجود به ما می‌گوید که مراعات مردم در کل کشور به حدود ۶۷ درصد رسیده است و این رقم قابل قبولی برای مراعات پروتکل‌ها نیست.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: روحانی رییس جمهور موج چهارم موج چهارم آقای روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!

روحانی رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند.

به گزارش سایت رسمی رئیس جمهور سابق ایران، حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، با تأکید بر اینکه اگر مردم از حکومت فاصله گرفتند، اداره جامعه سخت خواهد بود، افزود: ما در دولت دوازدهم با مشکلات ویژه‌ای روبه‌رو بودیم. گویا داعش و ترامپ و کرونا کافی نبود که اقداماتی هم در داخل شد تا دولت را زمین بزنند. در طول ۴ سال دولت دوازدهم به مردم گفتند اگر ما بیاییم مسائل شما را در کوتاه‌مدت حل می‌کنیم. در اقتصاد و سیاست و سیاست خارجی به مردم قول دادند، گفتند برجام دولت قوی می‌خواهد. اما ضربه کاری میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ پس از انتخابات کم‌رمق مجلس در سال ۱۳۹۸ بود. وقتی مردم کنار زده می‌شوند و در امور کشور مشارکت ندارند، چطور می‌خواهند مشکلات را حل کنند؟

او رمز توفیق برجام را حمایت ۸۰ درصدی مردم از آن عنوان کرد و گفت: تکیه‌گاه ما در مذاکرات برجام مردم بودند. در تمام نظرسنجی‌ها حتی نظرسنجی‌هایی که مخالفین دولت انجام دادند، نشان می‌داد ۸۰ درصد مردم موافق مذاکرات برجام بودند. چون اکثریت مردم پشتوانه برجام بودند، این قانون به تصویب رسید وگرنه نمی‌گذاشتند برجام تحقق پیدا کند. وقتی ۷۳ درصد مردم در انتخابات حضور پیدا کردند معلوم است از دولت منتخب حمایت می‌کنند، وقتی مشارکت زیر ۵۰ درصد شد، مشخص است چه مشکلاتی پیدا می‌کنیم؟ روزی در منطقه افتخار می‌کردیم انتخاباتی با ۸۰ و ۸۴ درصد مشارکت برگزار می‌کنیم، حالا باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم.

دیگر خبرها

  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است / عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی