Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، در این مسابقات از استان  گیلان ۱۱ تیم  ، گلستان دو تیم ، خراسان شمالی دو تیم و مازندران سه تیم  از ۸ تا ۱۲ خرداد با هم رقابت می کنند .
در گروه یک این مسابقات منطقه آزاد انزلی ۱ ، انبوه سازان شیانی ،‌ آکادمی تنیس سدید، ایمان و قوی سپید قرار دارند . در گروه دو تیم های آستانه ۲ ،مچ پوینت و محصولات کشاورزی محمد زاده ،در گروه ۳ گردشگری دکتر بسکی ، لاهیجان ، آستانه ۱ و منطقه آزاد ۲ و در گروه ۴ بازرگانی محمد نژاد ، آکادمی تنیس هانی ، موج شکن ، خراسان شمالی و دفتر اسناد رسمی ۹۴ لنگرود باهم به رقابت می پردازند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است از کلیه ورزشکاران حاضر در این رقابتها توسط کمیته برگزاری مسابقات تست پی سی آر بعمل آمد و تماشاگران با رعایت فاصله اجتماعی می توانند در این مجموعه ورزشی حضور یابند.
در این رقابتها از استان گیلان تیم های لاهیجان با حضور پیمان شبرو غلامی ،اکبر زارع و صدرا کنعانی ، تیم منطقه آزاد ۱ با امین فرحبد نیا ، سید مهدی حسینی ، کامبیز درویش نژاد ، تیم منطقه آزاد ۲ با فراز فرحبد نیا ، شاهین پناهی و روزبه ابراهیمی ، تیم آکادمی تنیس هانی با سعید رضایی ، آریا پرتوی ، تهمتن وکیل منفرد و آرتین تحویلداری ، تیم دفتر اسناد رسمی ۹۴ لنگرود با امین بلوکی ، اردلان اصمعی ، الیاس حیدری ، محمد نیازمند ،  تیم آستانه ۱ با کیانوش کریمی ، سهیل انجم روز ، سعید حیدری و ناصر شعبانی ، تیم آستانه ۲ با خزان صدیقی ، آرمان جوادی ، رضا وخشور و سجاد فکری ، تیم انزلی با حمید عسگری ، رحیم آرش ، سامی داوطلب و ایثار جفرودی ، تیم قوی سپید با امین فرمان زاده ، محمد علی بلوطی و مصطفی براری ضیابری و تیم آکادمی تنیس سدید با کمیل سدید ، بهرام یوسفی و نوژن ناعمی حضور دارند .

مجموعه ورزش های ساحلی سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی با گنجایش ۱۵۰۰ تماشاگر بزرگترین و مجهزترین مجموعه ساحلی از نوع خود در ایران است. این مجموعه ورزشی سال ۱۳۹۶ رسما مورد بهره برداری قرار گرفت .
ساختمان این مجموعه ورزشی که با استانداردهای فدراسیون جهانی فوتبال طراحی و ساخته شده دارای بخش های مختلفی همچون اتاق رختکن بازیکنان و مربیان، اتاق ماساژ، اتاق داوران، جایگاه مهمانان ویژه، اتاق خبرنگاران، اتاق کمک های اولیه، آزمایش دوپینگ، اسکوربرد، سیستم نور استاندارد و سرویس های بهداشتی در فضایی به مساحت ۴۴۶ متر می باشد و بهره مندی از دید رو به دریای خزر، تفکیک مسیرهای ورودی ورزشکاران و تماشاگران از دیگر مزیت های این مجموعه ورزشی است.
این مجموعه ورزشی به یکی از کانون های ورزش های ساحلی ایران تبدیل و تاکنون در این مجموعه مسابقات فوتبال، والیبال، کشتی، هندبال، ورزشهای رزمی و قویترین مردان در سطوح استانی و قهرمانی کشور برگزار شده است.

برچسب‌ها ایرنا مازندران خراسان شمالی لاهیجان گلستان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا مازندران خراسان شمالی ایرنا مازندران خراسان شمالی لاهیجان گلستان گیلان اخبار کنکور مجموعه ورزشی آکادمی تنیس منطقه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جام تختی کشتی آزاد در روزهای سوم و چهارم خردادماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. پیش از این مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی لارستان فارس برگزار شود اما به دلیل تغییر مکان مسابقات، این رقابت‌ها با یک هفته تعویق در اوایل خردادماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جام تختی کشتی فرنگی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد. برخلاف سال‌های گذشته مسابقات جام تختی در این دوره جزء مسابقات چرخه انتخابی نخواهد بود.

کد خبر 6093234 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد