Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اردبیل گفت: مقدمات برگزاری انتخابات امن و سالم در استان فراهم شده و مشکلی در خصوص تامین امنیت و سلامت انتخابات در استان وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، «اکبر بهنامجو» در سمینار ائمه جمعه استان اردبیل، گفت: امنیت با درایت و تدبیر اعضای شورای تامین برقرار شده و تمامی مدیران استان برای برگزاری انتخابات بی طرفانه آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار اردبیل تصریح کرد: مردم با درایت و هوشیاری افراد شایسته را بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه های عمرانی در استان، یادآور شد: گام های خوبی در خصوص توسعه استان برداشته شده که اخذ مجوز منطقه آزاد، ایجاد منطقه ویژه و اجرای بارانداز ریلی از مهم ترین این اقدامات است.

 

بهنامجو خاطر نشان کرد: این پیشرفت ها در سایه همدلی مسئولان استانی و نمایندگان با محوریت ولی فقیه حاصل شده است.

 

وی با بیان اینکه استان به کارگاه جاده سازی تبدیل شده است، بیان کرد: در کنار آن حوزه تولید و کارخانجات در استان فعال شده و در حال حاضر زمین در نواحی صنعتی بیشتر شهرهای استان از جمله رضی، نیر، کوثر و خلخال برای ایجاد واحد جدید نداریم.

 

بهنامجو اعلام داشت: در حالی که در برخی از این نواحی صنعتی یک واحد کارگاهی وجود نداشت، در حال حاضر این نواحی پر شده و به دنبال تامین زمین هستیم.

 

استاندار اردبیل ادامه داد: زیرساخت های لازم در شهرک صنعتی دو و منطقه ویژه تامین شده و در روزهای آتی شاهد افتتاحیه و شروع عملیات اجرایی پروژه های عمرانی خواهیم بود.

 

این مقام مسئول در ادامه به اجرای طرح های آب رسانی و تامین آب شهرستان های اردبیل و مشگین شهر اشاره کرد و افزود: در بحث آبرسانی 4 هزار میلیارد ریال برای روستاها  و 1500 میلیارد ریال از محل فاینانس داخلی تامین شده است.

 

استاندار اردبیل بیان کرد: همه اینها در حال تهیه نقشه و مشخصات و مبادله موافقت نامه هستند که به محض ابلاغ از همین امسال عملیات اجرایی شروع و آب مطمئن  برای روستاها و شهرها تامین می شود.

 

وی اظهار داشت: شهر اردبیل مشکل تامین آب دارد که به دلیل  کاهش بارندگی ورودی آب ۲۰ درصد شده و باعث شده حجم مخزن کاهش یابد.

 

بهنامجو گفت: در راستای رفع مشکل آب اردبیل 350 میلیارد ریال برای آبرسانی اردبیل و 300 میلیارد ریال هم برای مشگین شهر تامین شده تا بتوانیم مشکل آب شرب این دو شهر بزرگ را حل کنیم.

 

وی به اجرای طرح های بزرگ کشاورزی در استان اشاره کرد و گفت: پروژه پایاب سد خداآفرین از جمله این طرح ها است که با اجرای آن  ۴۵ هزار هکتار اراضی دیم به آبی تبدیل می شود.

 

استاندار اردبیل بیان کرد: تاکنون 120 هزار میلیارد ریال در این پروژه سرمایه گذاری شده و 13 هزار میلیارد ریال کمبود اعتبار داشتیم که آن هم تامین شده است.

 

بهنامجو افزود: 5 هزار میلیارد ریال از این مبلغ از سوی سازمان برنامه و بودجه و الباقی هم از محل فروش تبصره ۱۲ تامین می شود و امسال سال پایانی این پروژه خواهد بود.

 

در این سمینار ائمه جمعه شهرستان ها نقطه نظرات خود را در خصوص توسعه شهرستان ها ارایه کردند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات شورای شهر و روستا افزایش سرمایه گذاری پروژه های سرمایه گذاری حضور حداکثری درانتخابات توسعه سرمایه گذاری فرصت های سرمایه گذاری استاندار اردبیل انتخابات ریاست جمهوری مشارکت سرمایه گذاری اردبیل هزار میلیارد ریال استاندار اردبیل تامین شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

دکتر رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکار‌های جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهر‌های آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کود‌های مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات ۲۵۰ هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن راه‌اندازی شده که تا ۲۰۰ هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا ۳۷ میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • مقدمات برگزاری دادگاه‌های صلح در لرستان فراهم شود