Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، متن پیام سیدضیاء ایمانی بدین شرح است:

«هشتم خرداد ماه مصادف با سی و ششمین سالروز تاسیس بانک سینا است. پایه گذاری این بانک به عنوان اولین موسسه مالی و اعتباری کشور در ۸ خرداد ۶۴ را می توان گامی موثر در شروع خصوصی سازی نظام بانکی کشور و آغاز شیوه ای نوین در بانکداری تلقی کرد به گونه ای که در سال های بعد و با ظهور سایر بانک ها و موسسات مالی و اعتباری خصوصی، اقبال و توجه مردم به این نوع بانکداری در کشور را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک سینا اکنون در حالی وارد سی و ششمین سال فعالیت خود می شود که طی این سال ها با حرکت در مسیر قانونی و رعایت مقررات بانک مرکزی و پایبندی به اخلاق حرفه ای، با تکیه بر نیروی انسانی کارآمد، متعهد و متخصص و بهره گیری ازآخرین تکنولوژی روز دنیا، از طریق خلق ایده ها و محصولات متنوع و نوین در جهت تامین رضایت مشتریان و سهامداران گرامی گام برداشته است.

این بانک مفتخر است به عنوان بانکی شفاف، خوشنام و تاثیرگذار با تدوین سیاست ها و برنامه های توسعه ای در کنار توجه کامل به حفظ و بهبود سودآوری به عنوان اولین و پایه ای ترین اصل بانکداری، گام های جدی و مهمی را در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی به ویژه با توجه به شیوع کرونا و حمایت از آسیب دیدگان بردارد.

بانک سینا در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها آماده است همانند گذشته، با ارائه خدمات کمی و کیفی مناسب و تامین مالی واحد های مختلف تولیدی، تجاری و خدماتی با تمرکز بر اشتغالزایی و کارآفرینی، نقش فعال تر و موثرتری در اقتصاد کشور ایفا نماید.

سی و ششمین سالروز تاسیس بانک سینا را به تمامی سهامداران، مشتریان و همکاران گرامی بانک تبریک عرض نموده، امیدوارم با همفکری، تلاش جمعی و تشریک مساعی شاهد اعتلا و پیشرفت روز افزون بانک سینا باشیم».

پربیننده ترین تصمیم روحانی برای عزل همتی / مقاومت رییس کل در برابر کاهش تصنعی نرخ ارز نامه ۳۰نفر از اساتید و کارشناسان اقتصادی به رهبر معظم انقلاب درباره طرح بانکداری مجلس مرخصی زایمان از ۶ به ۹ ماه افزایش یافت ابطال ۲بخشنامه ارزی توسط دیوان عدالت اداری کاهش معنادار چک‌های برگشتی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک سینا سالگرد تاسیس انتخابات ۱۴۰۰ سی و ششمین سال بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۸۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت اقتصاد، سید احسان خاندوزی که برای شرکت در پنجاهمین مجمع بانک توسعه اسلامی به ریاض سفر کرده است در گفتگویی اظهار کرد: امسال پنجاهمین سالگرد تاسیس بانک توسعه اسلامی به عنوان بزرگترین نهاد مالی کشور‌های مسلمان است.

وی ادامه داد: ۵۷ کشور مسلمان عضو از تسهیلاتی که این بانک برای پروژه‌های زیرساختی انرژی آموزش بهداشت و سلامت تزریق می‌کند استفاده می‌کنند، ما هم در ایران به عنوان یکی از سه سهامدار بزرگ که از ابتدا نقش آفرین بودیم در پنجاهمین سالگرد مجمع عمومی بانک در ریاض شرکت فعالانه داشتیم.

خاندوزی گفت: در این اجلاس هم بخش خصوصی کشور مشارکت وسیعی داشت، هم نمایندگان بخش‌های دولتی، وزارت اقتصاد و سایر وزارتخانه‌های ذیربط در این دوره حضور فعال دارند.

وی تاکید کرد: تنها نهادی که علی رغم تحریم‌های ظالمانه آمریکا همچنان در تامین مالی پروژه‌ها از اعتبارات بین‌المللی به طرح‌های عمرانی کشور کمک می‌کند، بانک توسعه اسلامی است.

وزیر اقتصاد یادآور شد: ما امروز ۱۱ طرح مهم در استان‌های مختلف داریم که تامین مالی آنها به صورت ارزی توسط بانک توسعه اسلامی انجام می‌شود.

وی گفت: در سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۰ مشکلاتی در نظام بازپرداخت ایران وجود داشت که موجب توقف عمرانی جمهوری اسلامی ایران شده بود؛ دولت سیزدهم با اهتمام جدی این موانع و مشکلات را برطرف کرد و مجدداً شاهد این هستیم که تزریق به پروژه‌های ایران از سوی بانک توسعه اسلامی آغاز شده است.

وی اظهار کرد: در مجمع سالانه بانک توسعه اسلامی غیر از اینکه صورت‌های مالی بانک به تصویب می‌رسد، خط مشی سال آینده بانک توسعه اسلامی نیز توسط وزرای قتصاد عضو تعیین می‌شود.

وی با اشاره به پیشنهاد ایران که در این نشست مطرح خواهد شد، گفت: یک پیشنهاد مهم پنجره تامین مالی ترجیحی است که با نرخ‌های ترجیحی و حمایتی بتواند از طرح‌ها در کشور‌هایی که نیاز به پروژه‌های حمایتی دارند استفاده کند. جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد خود را برای تاسیس این پنجره تامین مالی ترجیحی ارائه داده است و امیدواریم مصوب شود.

خاندوزی خبر داد: یکی از نکاتی که در دستور کار مذاکرات ما با بانک توسعه اسلامی است؛ اضافه کردن سه پروژه مهم حوزه بهداشتی درمانی و دانش بنیان کشور به ۱۱ پروژه‌ای است که قبلاً تامین مالی آنها توسط بانک توسعه اسلامی انجام شد.

وی تاکید کرد: در حاشیه اجلاس سالانه جلساتی با وزرای اقتصادی کشور‌های عضو به خصوص کشور‌های هدف که نقش پررنگ تری در تعاملات اقتصادی ما دارند به ویژه در خاورمیانه و شمال آفریقابه صورت دوجانبه تنظیم کرده‌ایم؛ البته دیدار مفصلی با همتای سعودی خود خواهم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • یک بانک برای ۵۷ کشور | ایران وام جدید می گیرد؟
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا