Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی در آیین رونمایی از پروژه‌های زیرساختی شرکت ملی پست در کیش با حضور استاندار هرمزگان، رییس منطقه آزاد کیش، مدیر عامل شرکت ملی پست با برقراری ارتباط ویدئویی با اصفهان و تهران از مرکز سورتینگ اصفهان و افزایش ظرفیت حمل و نقل مبادلات پستی رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس با تشکر از تمام کارکنان شرکت ملی پست که در شرایط کرونا لحظه‌ای ارائه خدمات به مردم را تعطیل نکردند گفت: از مجموع ۱۳ هزار پرسنل فعال شرکت ملی پست حدود ۲۰ درصد آنها در دوران کرونا به این ویروس مبتلا شدند که ۱۲ نفر از آنها نیز متاسفانه جان خود را از دست دادند.
آذری جهرمی افزود:  پاس می‌دارم تمام تلاش‌های عزیزان در این حوزه را و برای جبران بخش کوچکی از این زحمات مذاکراتی با آقای نمکی وزیر  بهداشت درمان و آموزش پزشکی داشتیم که با موافقت ایشان و ستاد ملی کرونا مقرر شد تا واکسیناسیون کارکنان شرکت ملی پست از ماه آینده آغاز شود.
وزیر ارتباطات ادامه داد: اگر در ماه‌های گذشته برخی نانجیبانه از واکسن کرونا برخوردار شدند کارکنان شرکت ملی پست نجیبانه واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه با افزایش فشار کاری شرکت ملی پست در دوران کرونا مشخص شد که باید ظرفیت شبکه پستی را نیز ارتقا دهیم گفت: این افزایش ظرفیت از طریق افزودن نیروی انسانی امکان پذیر نبود. تلاش کردیم تا این ظرفیت را از طریق هوشمند سازی جبران کنیم.
آذری جهرمی افزود: در همین راستا هوشمند سازی مراکز مبادلات در دستور کار قرار گرفت که چند ماه پیش مرکز سورتینگ هوشمند مبادلات در تهران آغاز به کار کرد و امروز مرکز مبادلات اصفهان افتتاح شد.
وزیر ارتباطات ادامه داد: با راه‌اندازی این مراکز  حفظ کیفیت مراسلات نیز از افزایش می‌یابد.
وی تصریح کرد: همچنین برای افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل به منظور توسعه ارتباط بین مراکز استانها، چهل کامیون به ناوگان پستی اضافه شدند.
وزیر ارتباطات ادامه داد: امروز برای افزایش ظرفیت شبکه توزیع پست نیز  ۴۰۰ دستگاه وانت ساخت شرکت‌های خودروسازی به شبکه پستی کشور اضافه شد.
وی با بیان اینکه اتفاق مهم دیگر در راستای هوشمندسازی شبکه پستی اضافه شدن دو پستچی جدید به شبکه پستی است گفت: هادی و هدی، پهپادهای پستی دو پستچی جدید ما هستند که می‌تواند تا ۱۵ کیلو بار را حمل کند. این پهپادها از مرحله طراحی و ساخت تا هدایت و کنترل توسط جوانان کشور انجام شده است.
وزیر ارتباطات با بیان اینکه مجوز پرواز این پهپادها با عنایت سازمان هواپیمایی صادر شده است گفت: این پهپادها نمادی از تحول در شرکت پست است. آینده دنیا به سمت استفاده از پهپادهای پستی است و آینده اقتصاد را پیش روی خود دارد.
وی در خاتمه گفت: جزیره کیش نماد هوشمندسازی در کشور است و تلاش می کنیم که پست هوشمند نیز در این منطقه انجام شود. امیدوارم کیش وندان از خدمات این پهپادهای پستی استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری علم پیشرفت وزیر ارتباطات پستچی وزیر ارتباطات افزایش ظرفیت شرکت ملی پست شبکه پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی

مدیرعامل شرکت ملی مس تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای با هدف افزایش ظرفیت تولید در صنعت مس را یک ضرورت و راهبرد اساسی برشمرد و گفت: ایجاد سامانه استعلام قیمت کالا‌های مورد نیاز شرکت مس به شفاف سازی خرید‌ها و جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی کمک می‌کند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی مس در نشستی با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه اظهار کرد: شرکت‌های زیرمجموعه بنگاه‌های اقتصادی یک ظرفیت ارزشمند به حساب می‌آید که استفاده درست و هدفمند از این ظرفیت برای انجام امور و اجرای پروژه‌ها، باعث ایجاد ارزش افزوده و نتایج مطلوب‌تر می‌شود.

* چالش تامین مالی پروژه‌ها 
* ⁠
وی یکی از مهمترین چالش‌های موجود بر سر راه پروژه‌ها را تامین مالی دانست و ادامه داد: در راستای تسریع در تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای، باید از همه ظرفیت‌ها مانند اخذ تسهیلات، گواهی سپرده، برات و... برای تامین منابع مالی مورد نیاز بهره گرفت و مانع از تعطیلی پروژه‌ها شد.

او همچنین با تاکید بر اینکه ایجاد سامانه استعلام قیمت کالا‌های مورد نیاز شرکت مس به شفاف سازی و جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی کمک می‌کند، طراحی و اجرای این مدل را به عنوان یک مطالبه از شرکت سرمایه گذاری مس سرچشمه مطرح کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین در نشست دیگری با مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و معاونان شرکت کانی مس، بر ضرورت تلاش برای تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای با هدف افزایش ظرفیت تولید در صنعت مس و همچنین تولید مستمر طرح لیپ لیچینگ سونگون از خردادماه تاکید کرد و گفت: در سال مزین به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، پایداری وضع موجود و تلاش برای افزایش تولید محصول در مجتمع‌های تولیدی شرکت مس و سرعت بخشیدن به روند تکمیل پروژه‌ها از جمله طرح تولید کاتد و کنسانتره مس به عنوان یک راهبرد اساسی مدنظر قرار دارد.

همچنین ایجاد یک پلنت بالانس ملی از طریق واگذاری یک معدن کوچک، استحصال نیکل و سایر عناصر گرانبها، مشارکت در افزایش راندمان خطوط تولید مجتمع‌ها، پیگیری موضوع واگذاری مالکیت و همچنین توانمندسازی صندوق cvc ویرامس، پنج مطالبه مدرس خیابانی از شرکت کانی مس بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد اقدامات لازم در این راستا دنبال شود.

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • طرح فروش فوری ریسپکت ۲ آغاز شد + جدول
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است