Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بر این اساس با تصویب (IFAB) جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نخستین جام تاریخ با اجرای ۵ تعویض در هر مسابقه به شمار می‌رود و از این نظر منحصر به فرد تلقی خواهد شد.

در بیانیه (IFAB) آمده است:

قانون اجرای ۵ تعویض که بعد از ازسرگیری مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا در جهان به تصویب رسید تا پایان ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ برای تمامی مسابقات رسمی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمدید مهلت استفاده از این قانون بر اساس مطالعات و تحقیقاتی است که پیرامون شیوع بیماری کرونا در فوتبال و تاثیر افزایش تعداد تعویض‌ها در جهان صورت گرفته است.

پیش از این اتحادیه فوتبال اروپا نیز بر اجرای این قانون در مسابقات یورو ۲۰۲۰ تاکید کرده بود، رقابت‌هایی که به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاد و قرار است خرداد ماه سال جاری برگزار شود.

قانون اجرای پنج تعویض در لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و اکثر لیگ‌های اروپایی به جز لیگ برتر انگلیس اجرا می‌شود. این قانون با توجه به فشردگی مسابقات بعد از تعطیلی طولانی مدت رقابت‌ها و در راستای حمایت از سلامتی بازیکنان فوتبال به مرحله اجرا گذاشته شد.

بر این اساس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شاهد اجرای ۵ تعویض در هر مسابقه خواهیم بود که به این صورت رکورد تازه‌ای در تعداد بازیکنان به میدان رفته در این مسابقات ثبت می‌شود چرا که اعضای کادر فنی تیم‎‌های می‌توانند در هر بازی به ۱۱ بازیکن ترکیب اصلی و ۵ یار تعویضی و مجموع ۱۶ بازیکن میدان بدهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی لیگ های اروپایی لیگ برتر انگلیس جام جهانی جام جهانی 2022 قطر لیگ برتر انگلیس لیگ های اروپایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار دو تیم آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در لیگ دسته دوم جوانان تهران با اتفاقات عجیبی همراه بود و بعد از اعلام آفساید در دقیقه ۹۰ مسابقه، عده‌ای به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و این چنین او را مورد ضرب و شتم قرار دادند. در ادامه می‌توانید ویدئویی در این باره را مشاهده کنید.

کد خبر 847411 منبع: ورزش سه برچسب‌ها داوری فوتبال ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • قالیباف ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده