Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@02:43:36 GMT

مطمئنم در رئال مادرید هم موفق خواهم شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۹۱۳۲

داوید آلابا، مدافع اتریشی و جدید رئال مادرید از انتقال به این باشگاه ابراز خوشحالی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، شایعات در مورد آینده داوید آلابا بالاخره به حقیقت پیوست و این مدافع 29 ساله بعد از سپری کردن سال هایی فوق العاده در لباس بایرن مونیخ، به پیشنهاد باشگاه رئال مادرید پاسخ مثبت داده و با قراردادی پنج ساله به این تیم پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخباری در مورد تمایل تیم هایی مانند بارسلونا، پاری سن ژرمن و چند باشگاه لیگ برتری نیز به جذب داوید آلابا منتشر شده بود، اما او در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ مثبت بدهد. حالا داوید آلابا با انتشار پستی در صفحه رسمی خود مدعی شد روزهای درخشان رئال مادرید ادامه خواهد داشت و او اطمینان دارد در لباس این باشگاه دوران خوبی را سپری می کند.

 

داوید آلابا پس از رسمی شدن قراردادش در توییتر نوشت: "من از یک باشگاه ویژه و خاص به باشگاه دیگر خاص دیگر پای می گذارم. من واقعا خوشحالم که عضو رئال مادرید هستم. پس از سالها حضور در مونیخ، این چالش جدید را پذیرفته و تمام تلاش خود را برای ادامه تاریخ‌سازی این باشگاه خاص انجام خواهم داد. برای انجام اولین بازی خود را با این پیراهن افسانه ای سفید و در مقابل همه شما هواداران رئال مادرید نمی توانم صبر کنم. من اطمینان دارم که این تجربه نیز مملو از موفقیت خواهد بود."

 

بایرن مونیخ رئال مادرید دیوید آلابا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ رئال مادرید دیوید آلابا رئال مادرید داوید آلابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل دوم بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط کین در دقیقه ۵۷

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • گل دوم وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید)
  • (ویدئو) گل دوم بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط کین در دقیقه ۵۷
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود