Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: در اجرای ماموریت دفاع مرزی و مبارزه با قاچاق، سربازان گمنام امام زمان (عج) این تیپ در عملیاتی مشترک با دریابانی نیروی انتظامی، در اروندکنار انواع کالای قاچاق شامل تعداد ۱۵۷ آمپول بوتاکس آمریکایی، ۳۰۰ عدد گرد هورمون گیاه، ۲۳۰قطعه پرنده، یک فروند قایق و یک تبلت کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: کارشناسان مربوط ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۱۰میلیارد و ۵۰۵ میلیون ریال برآورد کردند.

بیشتر بخوانید

یک محموله سلاح به همت تیپ امام صادق (ع) کشف شد یک باند قاچاق انسان و محموله دارو متلاشی و کشف شد

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: این محموله قاچاق قرار بود از استان خوزستان به کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس فرستاده شود.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا کالای قاچاق پرنده قاچاق داروی قاچاق امام صادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان گفت: مأموران انتظامی کلانتری ۱۵ شهرستان بندرعباس روز گذشته حین گشت زنی در یکی از محلات حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز سریع راننده خودرو را رها و متواری شد که در بازرسی از خودروی توقیفی یک کارتن لوازم یدکی موتورسیکلت‌های سنگین و تعدادی انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق در مارک‌های مختلف کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان ارزش مالی این محموله قاچاق کشف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6094700

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان