Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به همت دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی جشنواره کشوری طنز ورزشی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: این جشنواره کشوری به میزبانی استان و به صورت مجازی و در بین دانشجو معلمان دختر و پسر دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری افزود: این جشنواره در ۳ محور، طراحی عکس نوشته طنز ورزشی (فتوکاتور)، طراحی کاریکاتور ورزشی و گزارش طنز ورزشی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه تاکنون ۷۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس markazi.cfu.ac.ir حداکثر تا ۲۶ خردادماه جاری ارسال کنند.

او ادامه داد: ایجاد زمینه پویایی، شادابی و نشاط از طریق رقابت‌های سازنده، غنی سازی اوقات فراغت دانشجو معلمان، تقویت خلاقیت، نوآوری در بین دانشجو معلمان و بهره گیری از فناوری‌های نوین در زمینه ترویج ورزش از اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان طنز ورزشی استان مرکزی طنز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاونت دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی، جشنواره تعیین اتاق نمونه سرا‌های دانشجویی دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی همزمان با هفته خوابگاه‌ها دهم تا هفدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با شعار «حفظ و ارتقای بهداشت فردی، بهداشت محیط و سلامت روان در سرا‌های دانشجویی و توجه ویژه به اهمیت بهداشت و سبک زندگی» برگزار می‌کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری ۶۴۸ دانشجو پذیرش خواهد کرد
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد