Web Analytics Made Easy - Statcounter

افضلی گفت: موکب داران حسینی در سراسر کشور از فرصت شیوع کرونا و عدم برپایی مواکب اربعین حسینی در سال ۹۹ استفاده کرده و در جایگاه اجتماعی بیش از ۱۴۶ میلیارد تومان در قالب پویش های مختلف میان نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حمید افضلی» امروز (شنبه ۸ خرداد) در کارگاه آموزشی مواکب حسینی اظهار کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که هرچه بیشتر مشکلات موکب داران حسینی کاهش یابد؛ خوشبختانه ساختار مواکب حسینی در کمتر از یک دهه گسترش خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور افزود: کمتر کسی این فکر را می کرد که ساختار مواکب حسینی با این سرعت پیشرفت چشم‌گیری داشته باشند و به تاثیرگذارترین ساختار اجتماعی در جامعه تبدیل شوند؛ ساختار مردم نهادی که در هیچ کجای دنیا همانند ان یافت نخواهد شد.

 

وی با بیان اینکه هرکجای کشور مشکلی اتفاق بیفتد مواکب حسینی پیشگام خدمت رسانی به مردم هستند اضافه کرد: خدمت در موکب از توفیقات الهی بوده که نصیب هرکسی نمی شود.

 

افضلی تصریح کرد: خدمات موکب های خوزستان دو کشور ایران و عراق بسیار ارزشمند بود که ضرورت دارد این جایگاه ارزشمند هرچه بیشتر پاسداری شود، قطعا بزرگترین سرمایه اجتماعی موکب داری چیز جز اعتماد مردم نیست.

 

وی ابراز کرد: همه باید تلاش کنیم که این اعتماد خدشه دار نشود و در جهت گسترش اعتماد مردم نسبت به این مهم کوشا باشیم زیرا ساختار موکب در جای جای کشور می تواند نقش بسیار ارزشمندی را ایفا کند.

 

مدیر اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شد مواکب اربعین حسینی در سال 99 برپا نشوند اما موکب داران حسینی در سراسر کشور از فرصت استفاده کرده و در جایگاه اجتماعی بیش از 146 میلیارد تومان در قالب پویش های مختلف میان نیازمندان توزیع کردند.

 

وی یاد آور شد: برای اولین بار در کشور پروژه های آبرسانی و مدرسه سازی در مناطق روستایی و محروم کشور توسط مواکب حسینی آغاز شده که نوید تحولی بزرگ در خدمت به اهل بیت (ع) را می دهد.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواکب حسینی مواکب حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد روستا ظهر شنبه در نشست با شهرداران شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران افزود: همه شهرهای استان در مسیر آلایندگی نفت جنوب هستند و شامل دریافت عوارض آلایندگی شدند.

وی بیان داشت: وصول عوارض آلایندگی کار سخت و طاقت فرسایی است و مسئولان شهرداری‌ها باید در حوزه عمرانی و مبلمان شهری این اعتبارات را هزینه کنند.

روستا تصریح کرد: دغدغه ما مصرف بهینه این تخصیص‌ها و جهت دهی به سمت طرح‌های عمرانی است و انتظار می‌رود شهرداری‌های سه شهر بزرگ استان، فهرستی از طرح‌های عمرانی برای بهبود فضای شهری ارائه دهند.

وی افزود: از محل آلایندگی، اعتبارات برای طرح‌های عمرانی در راستای بهبود فضای شهری اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 6096278

دیگر خبرها

  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • اختلال در جمع آوری آبگرفتگی ها در اهواز به علت قطع برق