Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به ممنوع بودن تردد بین استانی از تاریخ ۱۱ تا ۱۷ خرداد گفت: شهروندان برای قطع زنجیره کرونا، جهت دریافت مجوز تردد بین استانی، به ساختمان این فرمانداری مراجعه نکنند.

به گزارش برنا؛ ایمان قربانی، مشاور فرماندار و رئیس روابط عمومی فرمانداری تهران گفت:  شهروندان با توجه به نظر ستاد ملی کرونا برای قطع زنجیره ویروس کرونا و کمک به کادر درمان در تعطیلات پیش رو در خانه بمانند تا کارد درمان با حجم انبوه مراجعه کنندگان در بیمارستان ها مواجه نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، با توجه به تعطیلات پیش رو در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد، به منظور کنترل بیشتر بیماری کویید ۱۹، از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد تا ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۷ خرداد تردد بین استانی ممنوع و هیچ گونه تردد بین استانی نخواهیم داشت.

قربانی خاطرنشان کرد: از شهروندان  تهرانی درخواست داریم برای کنترل و مهار ویروس کرونا و اجرای دقیق تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا از تردد بین استانی خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار روابط عمومی ویروس تعطیلات درمان بیمارستان تردد مجوز شهروندان فرمانداری تردد بین استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه

با توجه به اشغال تهران توسط متفقین در سال‌های جنگ جهانی دوم، رفت و آمد در تهران از ساعت ۲۳ تا ۵ صبح روز بعد بدون مجوز فرمانداری تهران ممنوع بود.

اطلاعیه فرمانداری نظامی تهران در این باره را به نقل از روزنامه اطلاعات ۷ اردی‌بهشت ۱۳۲۳ بخوانید و عکسی از میدان توپخانه در همین سال را تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت رفت و آمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • ممنوعیت رفت‌وآمد شبانه در تهران+ اطلاعیه
  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند