Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارعی گفت: افتخار این را داریم که اعلام کنیم مواکب اهواز در شرایط شیوع کرونا بیش از هشت میلیارد تومان در قالب پویش‌های مختلف میان نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «عزیزالله زارعی» امروز (شنبه ۸ خرداد) در کارگاه آموزشی مواکب کلانشهر اهواز اظهار کرد: افتخار این را داریم که اعلام کنیم مواکب اهواز در شرایط شیوع کرونا بیش از هشت میلیارد تومان در قالب پویش های مختلف میان نیازمندان توزیع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اهواز افزود: مواکب حسینی به عنوان یک پایگاه اجتماعی امروز خدمات خود را فراتر برده و اقدام به راه اندازی کارگاه های تعمیراتی وسایل سرمایشی کرده اند؛ در گرمای طاقت فرسای اهواز و همچنین گرانی اجناس، مواکب حسینی مشکلات نیازمندان را رفع می کنند.

 

وی به افزایش قیمت مصالح ساحتمانی اشاره کرد و ادامه داد: درخواست مواکب بر این است که سهمیه ای برای ساخت و ساز مواکب حسینی در نظر گرفته شود، سازمان و ادارات نیز می توانند در این اقدام نقش بسیار تاثیرگذاری را داشته باشند.

 

زارعی به انتخابات اشاره کرد و یاد آور شد: انتخابات یک روز است اما تاثیرات آن سال ها بر روی کشور باقی می ماند، امروز دشمنان کشور برای مایوس کردن مردم بیکار ننشسته اند، همه ما در این اتفاق بزرگ مسئول هستیم و باید با حضور حداکثری وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ثابت کنیم.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک های مومنانه مواکب حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۹۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۲۵ واحد مسکن تحویل نیازمندان داده می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078542 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است