Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت از مهمترین شیوه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

محمدعلی گودرزی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان بروجرد که امروز هشتم خردادماه با محوریت غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی تا ۲۰ خردادماه برنامه‌های خود را تدوین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت از مهم‌ترین شیوه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی است که اگر برنامه‌ها چارچوب اقتصادی هم داشته باشد می‌تواند موجبات اشتغال را فراهم آورد.

محمود رحمتی دبیر ستاد ساماندهی جوانان نیز در این جلسه، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با تعامل همکاری و مدیریت امکانات زمان پرهیز از موازی‌کاری در زمینه بهتر اجرا شدن برنامه‌ها چه برای جوانان و چه سایر اقشار جامعه گام بردارند.

اصغر زینعلی مسئول کانون بسیج ورزشکاران جزیره‌ای کار کردن را آفتی دانست که گریبان گیر اجرای برنامه‌ها شده است و خواستار هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در خصوص تعامل بیشتر با هم شد.

همچنین وحید رحمانی معاون اداره جهاد کشاورزی از کلید خوردن طرح خود اشتغالی مناطق روستایی و عشایری خبر داد و افزود: این طرح اگر از حمایت دستگاه‌ها برخوردار شود قطعاً شاهد غنی‌سازی اوقات فراغت توأمان با اشتغال خواهیم بود.

گفتنی است در ای جلسه مقرر شد دستگاه‌های عضو ستاد تا ۲۰ خردادماه برنامه‌های تدوین شده را به دبیرخانه ستاد ساماندهی جوانان ارائه کنند، در محلات حاشیه‌نشین شهر برنامه‌های فرهنگی عقیدتی و ورزشی برگزار و تورهای طبیعت‌گردی با همکاری هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی برای جوانان برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها فرمانداری بروجرد اداره ورزش و جوانان اوقات فراغت كوهنوردي بسيج آسيب هاي اجتماعي غنی سازی اوقات فراغت برنامه ها دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به جلسات مدیریت بحران برای مقابله با خسارت های احتمالی بارش های اخیر از هماهنگی های صورت گرفته بین دستگاه های خدمت رسان خبر داد و گفت: بعد از اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی های پیش رو جلسات هماهنگی مقابله با خسارت های ناشی از بارندگی در استانداری خوزستان آغاز و تمامی دستگاه های اجرایی به حالت آماده باش درآمده و تمام امکانات آن ها برای جلوگیری از خسارت بسیج شده اند، امیدواریم بارش اخیر موجب برکات فراوانی برای استان و مقابله با تنش های آبی پایین دست کرخه باشد و تابستان اخیر با کمترین مشکل سپری شود.

خانچی با بیان اینکه امسال بارندگی خوبی در استان داشتیم و سطح زیر کشت قابل ملاحضه بود اما بارندگی پیش رو برای کشاورزان نگرانی هایی را به وجود آورده است، ادامه داد: کشاورزان تلاش کردند با برداشت محصول از آسیب آن جلوگیری کنند،با تدابیر استاندار قرارگاهی در حوزه معاونت اقتصادی تشکیل و شاهد هم گرایی و هماهنگی بیش از پیش دستگاه های اجرایی در سطح استان و کشاورزان بودیم که در جهت مدیریت و کمک به انتقال گندم کشاورزان به سیلوهای سرپوشیده صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار می‌گوید: به دلیل اینکه حجم بالای گندم ها در برخی از نقاط بالا بود، انتقال تمام محصولات به سیلوها موفقیت آمیز نبوده است ضرورت دارد کشاورزان، مجموعه ادارات استان از جمله تعاون روستایی تمهیدات لازم جهت پوشاندن محصولات انجام شود تا خسارتی به کشاورزان وارد نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند