Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@03:20:00 GMT

گرانی نان سفره مردم سیستان و بلوچستان را کوچک‌تر کرد + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۵۹۹۶۶

گرانی نان سفره مردم سیستان و بلوچستان را کوچک‌تر کرد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - نان در چابهار و کلاً استان سیستان و بلوچستان گران شده است، همچون کالاهای دیگری که هر روز خبرهای گرانیش را در رسانه‌ها می‌بینید، گزارشی ویدئویی در این باره تهیه شده است که مشاهده خواهید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سواحل مکران، این روزها با گران شدن اقلام اساسی موجود در سبد خانوار در بازار، به ویژه در استان‌های محروم نان به قوت غالب تبدیل شده به نحوی که بسیاری از مردم محروم سیسان و بلوچستان در وعده‌های غذایی خود تنها نان خالی را در سفره دارند و حالا با گران شدن نان این مردم باید مصرف همان را هم به حداقل ممکن برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نانوایان بلوچستان به خبرنگار تسنیم می‌گوید: این روزها دیگر همه چیز گران شده و نان هم مسلماً دیر یا زود باید گران می‌شد اما خود ما که  از کارگران نانوایی هستیم نمی‌دانیم باید چه کنیم. روز به روز سفره ما کوچکتر می‌شود و این در حالی است که مسئولانی که حقوق سر ماه آنها به راه است و حتی برای خرید به بازار نمی‌روند، اصلاً شرایط زندگی ما قشر کارگر را درک نمی‌کنند.

کشاورزان گلستانی گندم خود را به دولت نمی‌فروشند/آیا گرانی نان در راه است؟نان غیررسمی 50درصد گران شد/توجیه نانواهای متخلف برای گرانی نان چیست؟نارضایتی مردم از گرانی نان در اردبیل ادامه دارد؛ وقتی مسئولان تقصیرات را گردن مردم می‌اندازند

حمیدرضا شایان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار، در این رابطه اظهار داشت: این گرانی بر اساس صورتجلسه کارگروه نان در استان انجام شده و باید این را هم متذکر شوم که گرانی نان به این دلیل حادث شده که واقعاً برای نانوا پخت نان با قیمت پایین صرف نم‌کند آن هم زمانی که همه هزینه‌ها از کارگر گرفته تا حمل و نقل افزایش یافته است.

انتهای پیام/395/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق محروم استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان مناطق محروم استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان گرانی نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۵۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان

بارش شدید باران به شهر زابل سیستان و بلوچستان رسید.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند