Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس کل دادگستری البرز با اعلام ابطال مزایده واگذاری بیمارستان امام خمینی(ره) کرج از تحویل آن به مالکان واقعی خبر داد.

حسین فاصلی هریکندی با اشاره به صدور حکم قطعی به ابطال واگذاری بیمارستان امام خمینی(ره) کرج گفت: با توجه به اینکه در فرآیند واگذاری بیمارستان امام خمینی(ره) کرج شرایط مزایده به درستی رعایت نشده بود، پس از طرح دعوا توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به عنوان یکی از مالکین این بیمارستان، رسیدگی به آن در یکی از شعب دادگاه حقوقی کرج آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: بعد از گزارش یکی از نهادهای نظارتی در خصوص عدم رعایت مقررات قانونی در فرآیند انجام مزایده و واگذاری بیمارستان و نیز تخلفات صورت گرفته پس از  واگذاری آن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرارگاه صیانت از بیت المال دادگستری کل استان البرز قرار گرفت و بعد از روشن شدن برخی از ابعاد قضیه، مالک دیگر این بیمارستان یعنی سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز نیز دادخواست ابطال مزایده و استرداد بیمارستان را مطرح کرد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان البرز با بیان اینکه پس از رسیدگی به این پرونده در دادگاه بدوی و تجدیدنظر و به موجب احکام قضایی صادرشده، مزایده و نیز قرارداد واگذاری ابطال و امکان استرداد بیمارستان نیز به مالکین اصلی فراهم شد، اضافه کرد: این رای از تضییع بیش از یک هزار و دویست میلیارد تومان از اموال بیت المال جلوگیری کرد.

وی با اشاره بر تایید رای دادگاه حقوقی کرج از سوی دادگاه تجدیدنظر استان البرز، اظهار کرد: با توجه به صدور رای قطعی از سوی دادگاه تجدیدنظر استان، در حال حاضر این بیمارستان آماده تحویل به مالکین اولیه است که امیدواریم با تحویل بیمارستان به مالکین اصلی و برنامه ریزی آنها برای اداره بهینه آن، این بیمارستان وارد چرخه درمانی استان شده و ضمن ارائه خدمت به مردم شریف استان، آرامش در بین کارکنان خدوم و بازنشستگان محترم آن برقرار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بیمارستان امام خمینی کرج دادگستری البرز استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است

صادق آهنگران، مداح دوره دفاع‌مقدس در برنامه‌ای از خاطره گلایه امام خمینی (ره) نسبت به یکی از مداحی‌هایش گفت.

به گزارش ایسنا، آهنگران در گفت‌وگو با کامران نجف‌زاده، مجری برنامه برمودا از پیامی که امام خمینی(ره) مبنی بر خواندن آثار حماسی به وی داده بود گفت. این مداح دوران جنگ تحمیلی عنوان داشت، امام به وی تذکر داده بود که نسل ما، نسل حماسه است و باید مداحی‌های حماسی بخواند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • احتمال صدور حکم جلب جهانی، خواب را از چشمان نتانیاهو ربوده است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • بیش از ۱۲۰۰ ماما در استان البرز فعالیت می‌کنند
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی