Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@16:37:32 GMT

ورزش همگانی در ارتش اجباری است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۰۰۷۷

ورزش همگانی در ارتش اجباری است

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در حاشیه مراسم تجلیل از برترین ورزشکاران ارتش، اظهار داشت: این مراسم با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد. در جشنواره روز ارتش مسابقات مختلفی برگزار می‌شود و امسال هم به مناسبت بیست و دومین سالگرد شهادت صیاد شیرازی، کوهنوردان ما به ۲۲ قله صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات چوگان نیز به بهترین شکل برگزار شد.

او افزود:  تمام رقابت‌ها با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد. امروز مراسم اهدای جوایز به قهرمانان را داشتیم. ضمن اینکه برترین‌ها هم در تمام رشته ها معرفی شدند.

فولادی درباره چگونگی برگزاری مسابقات، گفت: ویروس کرونا نه تنها در ایران، بلکه در تمام نقاط جهان وجود دارد. این موضوع روی فعالیت‌های ورزشی هم تاثیرگذار بوده است. ما با تدوین شیوه نامه‌های بهداشتی سعی کردیم تا لطمه‌ای به آمادگی جسمانی افراد وارد نشود.  

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش درباره برنامه‌های آتی این سازمان، عنوان کرد: امسال تیم‌های نیرو‌های مسلح در قالب ۸ رشته ورزشی به مسابقات ارتش‌های جهان اعزام می‌شوند. جودو، چتربازی، تیراندازی، تکواندو، قایقرانی و دوچرخه سواری از جمله رشته‌هایی هستند که ایران در آن شرکت خواهد کرد.  ورزش همگانی به عنوان دستورالعمل در ارتش اجباری است.

بیشتر بخوانید

۵۱ درصد از مردم ایران کم تحرک هستند/ بین دستگاه‌های اجرایی همکاری وجود ندارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد

سیروس اجنوردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فاطمه عروجی با کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات کاراته ازبکستان و درخشش در مسابقات بین المللی برای اولین بار در عرصه ورزش غرب خراسان تاریخ ساز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خوشاب با بیان اینکه در این مسابقات سه نوجوان ورزشکار دختر از شهرستان خوشاب به عنوان نماینده تیم ملی کاراته ایران از خراسان رضوی در مسابقات ازبکستان شرکت داشتند، گفت: حضور نوجوانان ورزشکار خوشابی در مسابقات آسیایی تیم ملی و کسب مقام دومی در مسابقات کاراته افتخار بزرگی برای شهرستانی است که از نظر امکانات ورزشی محروم‌است و برای ۳۵ هزار نفر یک سالن ورزشی دارد.

وی با تاکید بر حمایت مسؤولان ورزشی و ادارات دولتی از هویت سازی دختران خوشابی در عرصه‌های فرهنگی برای ادامه راه این ورزشکاران ودرخشش آنها در عرصه‌های ورزشی افزود: مسابقات بعدی در کشور عمان برگزار می‌شود که امیدواریم مسؤولان با حمایت‌های خودشان از حضور این قهرمان خوشابی در عرصه‌های بین المللی و آسیایی حمایت و کمک‌های لازم انجام دهند.

اجنوردی با بیان اینکه درخشش ورزشکاران خوشابی در عرصه بین المللی باعث شده است که ورزشکاران دیگر با انگیزه بیشتری برای فتح قله‌های بزرگ اقدام کنند، افزود: کسب مقام نایب قهرمانی توسط دختر نوجوان ایرانی از شهرستان خوشاب در حالی رخ داده است که برخی از شهرستان‌های بزرگی که مدعی ورزش هستند نتوانستند مقامی در عرصه‌های بین المللی کسب کنند.

کد خبر 6097982

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند