Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر همدان گفت: کسب درآمد پایدار برای شهرداری مهم است زیرا در صورت تحقق نیافتن، مدیریت شهر را تبدیل به یک مدیریت شهری کوتاه برد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضوان سلماسی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"کسب درآمد پایدار برای شهرداری مهم است زیرا در صورت تحقق نیافتن، مدیریت شهر را تبدیل به یک مدیریت شهری کوتاه برد می‌کند که نمی‌تواند چشم‌اندازهای بلندمدت و میان مدتی برای شهر داشته باشد که این موضوع موقعیت مدیریت شهری را در حالت تدافعی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مدیریت شهر از نظر اقتصادی در موقعیت تدافعی قرار بگیرد، نمی‌تواند اهداف و آرمان‌هایی که موجب ایجاد شرایط بهتر و پیشرفته‌تر برای شهر می‌شود را محقق کند، در چنین شرایطی مدیریت شهری ناچار است به سمت اتخاذ روش‌هایی برود که موجب نبود انسجام در ساختار مدیریتی می‌شود، روش‌هایی از جمله شهر فروشی که در نهایت تبعات اجتماعی، محیط زیستی و اقتصادی خاص خودش را دارد."

کد خبر 496967

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر همدان همدان درآمد پايدار شهری درآمد پایدار شهر فروشی مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدیریت شهری مدیریت شهر برای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر منابع آب شهرستان بوکان در جلسه شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان گفت: با تأمین حقابه از رودخانه سیمینه رود و جلوگیری از برداشتهای غیرمجاز ۹۰ درصد تالاب قره گل این شهرستان آبگیری شد.

عباس عباسی، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بارشها در سال آبی پیش رو  افزود: در تعطیلات نوروز امسال شش حلقه چاه غیرمجاز مسدود و از حفاری هشت حلقه چاه غیرمجاز دیگر جلوگیری و همچنین ۲۲۰ فقره پروانه چاههای کشاورزی تمدید شد.

عباسی، با اشاره به برنامه ها و سیاستهای امسال مدیریت منابع آب این شهرستان از جمله برگزاری مستمر و ماهانه شورای حفاظت ازمنابع آب،حفاظت از منابع آب سطحی و زیرزمینی و اجرای برنامه های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، تأمین آب بخشهای مختلف به صورت پایدار برای اشتغالزایی، جلوگیری از تصرفات بستر رودخانه ها و مجاری آبی و لایروبی و بازگشایی آنها، فرهنگ سازی مصرف صحیح آب و صرفه جویی بویژه در بخش کشاورزی با اصلاح الگوی کشت بر پیگیری مستمر مصوبات شورای حفاظت از منابع آب تأکید کرد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوکان هم در این جلسه ضمن اشاره به این موضوع که شورای حفاظت از منابع آب یکی از فعالترین کارگروههای سطح شهرستان بوده که در دو سال گذشته نتایج و خروجی مناسبی داشته است، بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب با ارائه راهکارهای نوین، حمایت از کشت محصولات کم آب بر، جلوگیری از حفر چاههای غیر مجاز و حفاظت از رودخانه ها و مجاری آبی سطح شهرستان تأکید کرد.

پارسامهر، همچنین در خصوص برنامه ریزی برای تأمین آب آشامیدنی شهرستان در فصل تابستان و پیک مصرف آب، مشکلات چاه شهرک صنعتی، نظارت بر جلوگیری از تخطی طرح های صنعتی و خدماتی از مجوزهای صادره، نحوه اجرای برنامه مدیریت توأمان آب و برق توسط مدیریت منابع آب و توزیع برق شهرستان، تأمین آب بخش صنعت و خدمات شهرستان برای رشد اشتغالزایی، لایروبی و بازگشایی مسیل های پر خطر شهرستان، نظارت بر برداشتهای غیرمجاز مصالح رودخانه ای و تأمین مصالح پروژه های عمرانی در این جلسه توضیح داد.

 

 

دیگر خبرها

  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • مثبت شدن تراز درآمد و هزینه تأمین اجتماعی
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند